Ilustračná foto: Unsplash

Ak ste mali problémy s pripisovaním platieb, neboli ste sami.

Minulý utorok sme vás informovali, že Fio banka má problém s pripisovaním platieb na účet, a tiež s oneskorením zúčtovaných transakcií. Banka v tej dobe tvrdila, že problémy nemá, aj keď na sociálnych sieťach sa objavovali príspevky od klientov, ktorí sa na tieto problémy sťažovali. Teraz banka ozrejmila, čo sa dialo. 

Článok pokračuje pod videom ↓

Vylepšenie servera

Fio banka, ako píše portál Živé.sk, sa rozhodla v noci zo štvrtka na piatok zrealizovať vylepšenie servera, čo ale nevyšlo. Nie je jasné, či to banka urobila kvôli problémom s platbami.

Ilustračná foto: Pexels

Vo štvrtok večer prebehol podstatný upgrade bankového servera, ktorý spôsobil v piatok oneskorené spracovanie platieb,“ uviedol pre Živé.sk Jozef Daňo z marketingu Fio banky. Tento upgrade mal zrýchliť a zabezpečiť bezproblémové spracovanie platieb. Malo sa to týkať najmä tých dní, kedy je zvýšený obrat, napríklad na začiatku mesiaca alebo v termínoch výplat.

Podľa banky už všetko funguje a platby, či už cez internet banking alebo cez mobilný smartbanking, sú spracované v štandardnom čase.

Uložiť článok

Najnovšie články