IKEA prináša do Bratislavy samoobslužné výdajné boxy, umiestnené sú pred jej jedinou predajňou na Slovensku. Zákazníkom sľubuje, že zabezpečia komfort a flexibilitu vyzdvihnutia objednaného tovaru.
Známa spoločnosť v oblasti nábytkárskeho priemyslu a bytových doplnkov reaguje na rastúci záujem o pružné a jednoduché metódy doručovania tovaru do rúk zákazníkov – zavádza samoobslužné výdajné boxy. Táto služba by mala priniesť flexibilitu v preberaní objednávok, ktoré budú zákazníkom k dispozícii nepretržite, 24 hodín denne, sedem dní v týždni.
„Dnešným dňom spúšťame službu výdajných boxov s cieľom poskytnúť ešte väčší komfort a flexibilitu pri vyzdvihnutí nákupov. Veríme, že si túto službu naše zákazníčky a naši zákazníci obľúbia rovnako, ako v susedných krajinách. V Česku a Maďarsku aktuálne využíva formu vyzdvihnutia prostredníctvom výdajných boxov približne každý tretí zákazník v rámci služby Klikni a vyzdvihni.“ uviedla Alexandra Somorovská, manažérka projektu IKEA Bratislava.
Zmestia sa do nich aj pohovky či matrace
Vďaka štyrom rôznym veľkostiam boxov je služba prispôsobená skutočne pre široké spektrum produktov. Boxy poskytujú dostatok priestoru aj pre veľké predmety ako pohovky či matrace.
„Vďaka zavedeniu výdajných boxov majú zákazníčky a zákazníci na vyzdvihnutie svojich objednávok celé tri dni. Môžu tak vyzdvihnutie nákupov plánovať flexibilne a to aj mimo otváracích hodín obchodného domu. Služba je ideálna pre ľudí, ktorí pracujú v neštandardnom čase, sú v priebehu bežných pracovných dní zaneprázdnení, prípadne sa chcú vyhnúť vysoko frekventovaným obdobiam a ušetriť tak čas,“ vysvetľuje Alexandra Somorovská.
Nahlásiť chybu v článku