Nie je to tak dávno, čo sa populárny nápoj Prime dostal aj na slovenský a český trh. Jeho slávni zakladatelia stavili na silný marketing a ich ambície smerujú k tomu, že chcú vytvoriť silnú konkurenciu popredným svetovým značkám ako Gatorade, Powerade či Red Bull. V posledných dňoch a týždňoch sa však názov Prime skloňuje predovšetkým s rizikami, ktoré konzumentom prináša.
Z nepriateľov biznisoví partneri
Príbeh virálneho nápoja sa začal písať v roku 2022, kedy sa spojili dvaja megapopulárni influenceri. Američan Logan Paul začínal s tvorbou krátkych vtipných videí, ktoré vo veľkom preberalo aj množstvo slovenských tvorcov a neskôr zabŕdol aj do boxu či vrestlingu. Ako píše portál Czech Crunch, youtubové začiatky mal aj jeden z najúspešnejších britských streamerov KSI, ktorého chodníčky tiež napokon zaviedli do boxerského ringu, kde sa stretol práve s Paulom.
A to dokonca hneď dvakrát, pričom ich druhý zápas sa zapísal do histórie, keďže sledovanie živého prenosu si zaplatili viac ako 2 milióny sledovateľov. Zároveň sa po zápase zrejme urovnali ich vzťahy a stalo sa niečo, čo pár mesiacov predtým neočakával azda nikto. Dva ultra silné marketingové svety sa spojili a vytvorili značku Prime, ktorá vletela na nápojový trh ako hurikán.
V praxi to znamenalo publikum počítané v desiatkach miliónov, ktoré sa po nápoji bez váhania vrhlo. Ako uvádza Denník N, drink sa pôvodne prezentoval ako doplnok pre športovcov. Dostupný bol spočiatku len v USA, kde sa okamžite stal virálny a spôsobil takzvaný FOMO efekt – strach z toho, že človeku ujde niečo trendové/moderné. Po americkom trhu bol logicky na rade ten britský, pričom v súčasnosti už prenikol aj na Slovensko a do Českej republiky.
Nahlásiť chybu v článku