Foto: Unsplash

Lákavý plat, ale aj ďalšie benefity. Biedronka počas uplynulého týždňa zverejnila niekoľko nových pracovných ponúk.

Správy o príchode superlacnej Biedronky v posledných mesiacoch zaplavili slovenský internet a mnohí spotrebitelia sa na nového maloobchodného hráča tešia. Očakávajú od neho tovar za výhodné ceny, ale aj vytvorenie nových pracovných miest. Ako vyplýva z nových zverejnených ponúk na portáli Profesia.sk, niektorí zamestnanci si tu prídu na skutočne pekné peniaze.

Iba počas uplynulého týždňa pribudli štyri nové pracovné ponuky, pričom všetky sa pohybujú okolo hranice 2 000 eur. Napríklad, Senior špecialista na riadenie dodávateľského reťazca môže zarobiť 1 800 eur a k tomu navyše získať mesačný výkonnostný bonus až do výšky 300 eur.

Okrem toho Biedronka zháňa špecialistov v oblasti ľudských zdrojov (HR) a tiež marketingu, ktorým ponúka zhodne 2 000 eur brutto. Najlepšie platenou otvorenou novou pozíciou je takzvaný Category manager, ktorý by si v lacnom reťazci mohol zarobiť až 2 800 eur, prípadne aj viac. Ako hlavné benefity Biedronka uvádza prácu v dynamickom kolektíve, pracovnú zmluvu na dobu neurčitú, motivujúce finančné ohodnotenie a nešpecifikované benefity.

Samozrejmosťou je aj zaškolenie a úzky kontakt s vedením spoločnosti v Poľsku, kde už má obľúbený obchod s potravinami stabilnú a rozsiahlu sieť predajní. Okrem spomínaných ponúk má Biedronka stále otvorené aj ďalšie miesta, všetky sú však v manažmente, respektíve kanceláriách. Zatiaľ nie je známe, kedy sa otvoria prvé pozície priamo v obchodoch, nakoľko reťazec ešte ani neprezradil, v ktorých mestách vlastne predajne otvorí.

Biedronka už posiela SMS aj Slovákom

Expanzia na Slovensko sa už nezadržateľne blíži, o čom svedčia aj marketingové kampane Biedronky. Ako sme vás len nedávno informovali, nejeden Slovák ostal začiatkom júla prekvapený, keď si na mobilnom telefóne prečítal správu práve od lacného poľského reťazca.

5. júla, počas sviatku Cyrila a Metoda, boli na Slovensku štandardne zatvorené všetky obchody. Platilo to aj o najväčších potravinových reťazcoch, ktoré už čoskoro získajú konkurenciu v podobe lacnej poľskej Biedronky. Obchodník zo skupiny Jerónimo Martins sa túto príležitosť rozhodol šikovne využiť vo svoj prospech. Jeho predajne totiž boli otvorené a slovenských zákazníkov pozýval, aby k nemu prišli nakúpiť.

Uložiť článok

Najnovšie články