Foto: YouTube, reprofoto (@New York Post)

Manželia museli pre nevídaný účet za kávu zrušiť naplánovaný výlet.

Manželský pár z americkej Oklahomy sa v jedno ráno rozhodol posilniť kávou v obľúbenom reťazci Starbucks. Samotná objednávka znela veľmi jednoducho – jedno ľadové Americano a jedno venti karamelové Frappucino so shotom espressa naviac. O správe napísal portál NY Post.

Článok pokračuje pod videom ↓

Za dve kávy mal Jesse O’Dell zaplatiť zhruba 11 dolárov, alebo len približne 10 eur. To, že pri platení nastal nejaký problém, si muž nevšimol. Neskôr však jeho manželka Deedee v obchode zistila, že jej neprechádza platba za nákup.

Až vtedy si manželský pár všimol, že im za dve kávy z účtu odišlo neuveriteľných 4 456,27 dolára (približne 4006 eur).

Chyba za 4444,44 dolára

Okrem platby za kávu bolo v doklade o zaplatení obslužné vo výške 4 444,44 dolára, čo je necelých 4-tisíc eur.

Pár okamžite premkla panika.

Ilustračná foto: Unsplash

„Zákaznícku linku sme v ten deň kontaktovali 30- až 40-krát,“ spomína na nepríjemný zážitok Jesse.

Zástupcovia spoločnosti Starbucks manželom urýchlene poslali šeky, aby nahradili stratené peniaze. Prvé šeky v januári 2023 však neprešli v dôsledku preklepu, informuje hovorca spoločnosti podľa LADBible. „31. januára sme vystavili nové, ktoré zákazník prijal a zinkasoval v pondelok 6. februára.“

Manželia museli zrušiť dovolenku

Tiež povedal, že za chaos s peniazmi je zodpovedný samotný pár. Podľa jeho vyjadrenia sa Jesse musel pomýliť pri zadávaní platby a chybne zadať šialené obslužné sám.

Manžel vyjadrenie hovorcu jasne poprel. „Viem stláčať tlačidlá. Toto tlačidlo som nestlačil,“ hovorí. „Ak to nebol barista, tak je to chyba vašej siete, a to je naozaj veľký problém.“

Prípad skončil pre rodinu veľmi nešťastne. Manželia totiž v tom čase plánovali veľkú rodinnú dovolenku v Thajsku, spolu so svojimi štyrmi dcérami. Nakoľko ale podľa ich slov nechceli cestovať cez celú zemeguľu, kým niekde viseli tisíce dolárov, nakoniec nevycestovali.

„Je to niečo, čo v našej rodine spôsobilo obrovské napätie a dúfame, že iní ľudia nebudú musieť zažiť nič podobné,“ dodáva na záver Jesse. Ľudí vystíha, nech si pri platbách kontrolujú bločky, aby nemuseli čeliť podobnému problému.

Uložiť článok

Najnovšie články