Všetky digitálne služby občas potrebujú odstávku a inak to nie je ani s bankami. Tú si na nasledujúci víkend naplánovali až štyri slovenské banky a viacerým svojim klientom tak zrejme spôsobili vrásky na čele.
Poštová banka úplne odstaví svoju mobilnú aplikáciu a tento výpadok potrvá dlhých 9 hodín. Odstávka sa začne v piatok 19. júla o 22:00 a skončí o 7:00 nasledujúceho dňa. Nepôjde mobilná aplikácia ani internet banking, informuje banka na svojom webe. V úplne rovnakom čase ako Poštová banka hlási výpadok aj 365.bank. Klienti sa nedostanú do mobilnej aplikácie.
Pridajú sa aj ďalšie
Zrejme oveľa viac klientov však potrápi výpadok v jednej z najväčších slovenských bánk, ČSOB. „V nedeľu 21. júla v čase od 00.01 hod do 07.00 hod dôjde pre plánovanú prevádzkovú odstávku k celkovému obmedzeniu služieb Moja ČSOB, ČSOB SmartBanking a ČSOB API (PSD2),“ informovala ČSOB.
Klienti mBank si taktiež musia pripraviť pevné nervy. V nedeľu 21. júla ich od 2:30 do 9:00 čaká široká škála nedostupných služieb. Nepôjde prakticky nič, od internet bankingu cez mobilnú aplikáciu, platby kartou (ak je vyžadované potvrdenie platby v mobilnej aplikácii alebo pomocou SMS), SMS, mLinku až po systém žiadostí o produkty.
Nahlásiť chybu v článku