Ešte v októbri minulého roka sme vás informovali o tom, že klientov VÚB banky čaká veľká zmena. Konkrétne išlo o testovanie novej aplikácie, ktorá má definitívne nahradiť tú súčasnú a spočiatku si ju mali možnosť vyskúšať najmä zamestnanci banky. V súčasnosti už novinku testujú aj klienti a podľa recenzií veľmi spokojní nie sú. Informuje o tom portál Kryptomagazín.
To však ani zďaleka nie je všetko. Klientov VÚB banky čaká okrem novej aplikácie aj iná zmena, ktorej sa nepoteší zrejme nik. Podľa webu Finančný kompas totiž od júla mení svoj cenník a poplatky za rôzne služby sa budú zvyšovať. Meniť sa budú sadzby za vedenie bežného či študentského účtu, vklad finančných prostriedkov na účet, prevody a tiež aj poplatky za využívanie platobných kariet.
Kým pri menších poplatkoch budú klienti zvýšenie počítať iba v centoch, niekde sa ich náklady zvýšia aj o pár eur. Kompletný prehľad nových poplatkov si môžu ľudia prezrieť na oficiálnom webe banky.
Vráťme sa ale k spomínanej mobilnej aplikácii. Podobne ako cenník, aj táto zmena sa postupom času dotkne každého klienta, a to aj vrátane tých, ktorým súčasná podoba mobilného internetbankingu vyhovuje. Už od ohlásenia plánovanej novinky sa nestretla s najlepšími reakciami a v podobne negatívnom duchu sa nesie aj testovanie prvými klientami. Podľa recenzií na Google Play má nová verzia aplikácia hodnotenie iba 1,5 boda z piatich.
„Banka novú aplikáciu ešte stále vyvíja a nie všetky služby sú v nej dostupné už teraz. Preto pozvánku na jej sprístupnenie odosiela len tým klientom, ktorí využívajú služby, aké aplikácia už obsahuje,“ upresnil Kryptomagazín. Podľa banky vývojári využívajú recenzie na zlepšovanie fungovania aplikácie a ani zďaleka tak nejde o finálny produkt. Zatiaľ nie je jasné, kedy by mali všetci klienti definitívne prejsť na novú verziu, no s postupom času ju má možnosť využívať čoraz viac ľudí.
Nahlásiť chybu v článku