Foto: Facebook (Juli Ja)

Manažérka podniku sa zákazníčke ospravedlnila.

Známa kaviareň stojí na Laurinskej ulici v hlavnom meste. Bežne býva takmer plná ľudí, napriek tomu, že ceny zodpovedajú lokalite v strede Starého mesta. Vo štvrtok 4. januára sa tu jedna zo zákazníčok dostala do nepríjemnej situácie, keď jej čašník za drink, ktorý ani nevypila, zaúčtoval inú sumu, ako uvádza nápojový lístok. Informáciu priniesol Refresher.sk

Článok pokračuje pod videom ↓

Iný cenník v priebehu hodiny

„Mondieu nikdy viac!“ napísala na svojej sociálnej sieti mladá žena. Tá si s kamarátkou objednala aperol, pôvodne za 5,90 eura. Keď im ho však priniesli, drink nebol sýtooranžovej farby, ako sú ľudia zvyknutí, ale oveľa svetlejší. Rozhodla sa ho reklamovať.

„Povedali mi, že oni majú o 0,2 nižšiu receptúru ako inde, a preto je svetlejší. Vypýtala som si účet a aperol zrazu zdražel oproti oficiálnemu cenníku z 5,90 na 8 eur,“ opisuje situáciu.

Zákazníčka sa rozhodla sťažovať, na čo čašník prišiel s iným cenníkom, ktorý vytvorili len 15 minút od objednávky. Žena sa s ním pustila do diskusie, čoho výsledkom bolo, že jej napokon rozdiel medzi pôvodnou a naúčtovanou sumou vrátil. Ako však uviedla v príspevku, do Mondieu sa už zrejme nevráti.

Manažérka sa ospravedlnila

Po tom, ako sa nespokojná zákazníčka ozvala na facebooku, v komentároch pod príspevkom ju kontaktovala manažérka prevádzky. Verejne sa jej ospravedlnila za situáciu, ktorá sa „žiaľ, niekedy stáva“.

Podľa manažérky majú v prevádzke dva rôzne typy menu, a to z dôvodu, že počas minulého roka spolupracovali so svetovým barmanom. „Vytvoril „drink menu“ špeciálne pre nás ako sieť a tým pádom teda kvalitnejšiu a drahšiu verziu,“ vysvetlila.

Zároveň dodala, že v Mondieu majú v procese prípravu nového menu. Uznala, že chyba nastala na ich strane a nespokojnej žene ponúkla možnosť kompenzácie.

Podnik má však väčšinou pozitívne recenzie, ľuďom prekáža len dlhšia čakacia doba. Ohlasy v komentároch na facebooku už až také pozitívne nie sú. „Sa čudujem, že do Mondieu ešte niekto chodí, majiteľ nevypláca zamestnancov, preto sa tam stále menia, neplatí dodávateľov, radšej ich vymení, prišiel o pár prevádzok, lebo neplatil nájom a je zmiznutý niekde v Dubaji, lebo po BA uliciach už chodiť nemôže, keďže dlží úplne všade,“ uviedla jedna z diskutujúcich.

Uložiť článok

Najnovšie články