Pri tejto známej selfie je zaujímavé, že ženy sa pozerajú najskôr na ženy na fotografii a muži zase na mužov.
Na stránke s hodnotením rôznych filmov a seriálov sa ľudia skôr pozrú na hodnotenie a slávne mená, ako na samotné recenzie k filmom.
Keď známa značka Tropicana pred rokmi zmenila obal, predaje v jednom mesiaci klesli až o 20%. Ľudia sa väčšinou sústredia na samotný nápis a značku produktu.
Dajme si do reklamy celebritu. Je dokázané, že ľudia ako na prvé pozrú na danú celebritu v reklame. Už menej ľudí si všimne samotný produkt. Pri následných testoch si len 20% ľudí dokázalo spomenúť na názov značky.
Niečo, čo je zaujímavejšie ako ľudská tvár na celej obrazovke? Výsledky na google.com.
Ľudia sa radšej pozerajú na ženské celebrity ako na mužské.
Taktiež sa radi pozeráme na veci, na ktoré sa niekto pozerá…
….aj keď je tou druhou osobou dieťa.
Vedzte, že spoločnosti, ktoré tvoria reklamy, veľmi dobre tieto veci vedia. Dokážu reklamu nasmerovať presne tým smerom akým chcú a zasiahnu tak veľké množstvo ľudí. Stále je to však vcelku zaujímavá téma, ktorá si určite zaslúži vašu pozornosť. Možno nabudúce nepodľahnete každému reklamnému triku v časopise alebo v televízii.
interez.sk (Lucia M.), businessinsider.com
Nahlásiť chybu v článku