Foto: Unsplash

Obchodné reťazce pôsobiace na Slovensku bojujú o zákazníkov rôznymi spôsobmi. Najnovšiu inováciu posledne predstavilo Tesco.

Slovenský maloobchod čaká už čoskoro nový impulz v podobe príchodu superlacnej Biedronky. Tá určite zamieša kartami medzi obchodnými reťazcami a konkurencia sa tak pripravuje na boj o zákazníka. Ako vyplýva z júlovej tlačovej správy, novinky v predajniach predstavilo aj Tesco.

Konkrétne ide o inštaláciu 84 nových digitálnych obrazoviek, ktoré zákazníci nájdu celkovo v 28 predajniach. Je tak veľmi pravdepodobné, že ste sa už počas júla s nimi stretli aj vy, nakoľko sa ich po úspešnej pilotnej fáze Tesco rozhodlo implementovať vo veľkom. Ich využitie je multifunkčné a reťazec sa na ne spolieha ako v oblasti povedomia o produktoch, tak aj v rámci marketingu.

Táto iniciatíva otvára dvere pre multikanálové a inšpiratívne kampane, ktoré výrazne zvyšujú návštevnosť zákazníkov a povedomie o značke produktu,“ špecifikuje Tesco s tým, že ako hlavné benefity vníma väčší dosah ich reklamných kampaní, zvýšené povedomie o dostupných produktoch, ale aj celkový lepší zážitok z nakupovania.

Obrazovky sú strategicky rozmiestnené po celej predajni tak, aby mohli zákazníkom doručovať ten správny obsah. Vo svojej podstate ide o krok, ktorým Tesco reaguje na meniace sa správanie a potreby konzumentov. To, čo ľuďom na obrazovkách premieta, vychádza z interných štatistík spoločnosti.

„Tesco má v oblasti maloobchodných médií špeciálne postavenie. Pomocou údajov z nášho vernostného programu Clubcard sa dozvedáme o dôležitých zvykoch zákazníkov, ktoré nám pomáhajú lepšie pochopiť ich spotrebiteľské správanie a preferencie,“ vyjadrila sa Louise Manson, marketingová riaditeľka spoločnosti pre strednú Európu.

Uložiť článok

Najnovšie články