Foto: YouTube

Aj táto kampaň ukazuje, že ľudí posudzujeme na základe toho, ako vyzerajú a nie, čím skutočne sú.

Kampaň Repicturing Homeless ukazuje, že aj ľudia, ktorí sa ocitli na dne spoločnosti, môžu vyzerať na nerozoznanie od prestížnych maklérov či riaditeľov úspešných firiem. V spolupráci s fotobankou Getty Images a nemeckým časopisom FiftyFifty, ktorý môžeme porovnať so slovenským časopisom Nota Bene, ukazujú, že ľudí vnímame najmä na základe vzhľadu. 

Článok pokračuje pod videom ↓

Do kampane boli oslovení bezdomovci, ktorým vzhľad následne upravili profesionálni vizážisti. Na základe ich výzoru im priradili povolanie, ktoré sa na nich najviac hodí.

Fotografie zaradila fotobanka do svojho portfólia a chce, aby sa fotografie dostali do povedomia čo najširšieho publika. Dúfajú, že profesionálne vytvorené zábery niekoho zaujmú a ľuďom bez domova ponúknu prácu a tým aj šancu zmeniť ich život. Cieľom kampane je poukázať na to, že všetci sme rovnakí, no aj tak máme tendenciu posudzovať iných, iba na základe toho, ako vyzerajú.

Foto: YouTube
Foto: YouTube
Foto: YouTube

Pozrite si video, ako samotné fotenie a premena prebiehala:

Pozri aj: Skončil na ulici a pokúsil sa spáchať samovraždu. Dnes je z neho úspešný podnikateľ a zarába milióny

Uložiť článok

Najnovšie články