Kampaň Repicturing Homeless ukazuje, že aj ľudia, ktorí sa ocitli na dne spoločnosti, môžu vyzerať na nerozoznanie od prestížnych maklérov či riaditeľov úspešných firiem. V spolupráci s fotobankou Getty Images a nemeckým časopisom FiftyFifty, ktorý môžeme porovnať so slovenským časopisom Nota Bene, ukazujú, že ľudí vnímame najmä na základe vzhľadu.
Do kampane boli oslovení bezdomovci, ktorým vzhľad následne upravili profesionálni vizážisti. Na základe ich výzoru im priradili povolanie, ktoré sa na nich najviac hodí.
Fotografie zaradila fotobanka do svojho portfólia a chce, aby sa fotografie dostali do povedomia čo najširšieho publika. Dúfajú, že profesionálne vytvorené zábery niekoho zaujmú a ľuďom bez domova ponúknu prácu a tým aj šancu zmeniť ich život. Cieľom kampane je poukázať na to, že všetci sme rovnakí, no aj tak máme tendenciu posudzovať iných, iba na základe toho, ako vyzerajú.
Pozrite si video, ako samotné fotenie a premena prebiehala:
Pozri aj: Skončil na ulici a pokúsil sa spáchať samovraždu. Dnes je z neho úspešný podnikateľ a zarába milióny
Nahlásiť chybu v článku