Na Taiwane sa chystá 29. letná univerziáda. Organizátori nepodcenili ani jednu z dôležitých súčastí podujatia: marketing. Prišli s nevšedným nápadom, ktorý spojil šport s každodenným životom v meste. O čo ide?
Tchaj-pej, hlavné mesto Taiwanu, sa pripravuje na hosťovanie športového podujatia Summer Universiade. Takáto udalosť si vyžaduje aj účinnú reklamu, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí. A preto si usporiadatelia vymysleli niečo originálne – premenili metro na realistické simulácie športovísk.
Článok pokračuje pod videom ↓
Sústredili sa hlavne na podlahy, ktoré teraz pripomínajú bazény, pretekárske dráhy, futbalové alebo basketbalové ihriská. Projekt je zriadený spoločnosťou EasyCard Corporation, ktorá zosynchronizovala taiwanskú mestskú hromadnú dopravu spolu s organizáciou Tourism Bureau. Vyzdobené vozidlá môžete nájsť na centrálnej trase a na linke Songshan-Xindian, ktorá je označená zelenou.
Univerziáda je po olympíjskych hrách v poradí druhým najväčším medzinárodným športovým podujatím na svete. V roku 2011 organizácia International University Sports Federation hlasovala za to, aby hostiteľským mestom bolo Tchaj-pej, pričom ho uprednostnili aj pred Brazíliou. Letná univerziáda sa začne 19. augusta a potrvá do 30. augusta. Počas tohto obdobia sa na Taiwane očakáva obrovský rozmach turizmu.
Nahlásiť chybu v článku