O týchto veciach sa väčšinou mlčí. Nie je to tak, že by ľudia chceli zatvárať oči pred najväčšími svetovými problémami. I keď v mnohých prípadoch môžeme hovoriť aj o takejto situácii. Problémom však je, že príliš veľké množstvo obyvateľov planéty si doposiaľ neuvedomuje závažnosť chorôb, násilia, šikany, znečisťovania či vraždenia nevinných zvierat. Počúvame o nich každý deň. No vieme skutočne, čo predstavujú?
Sociálna reklama naráža na problémy, o ktorých sa nehovorí. Žijeme však v dobe slobodného prejavu. Prečo sa potom tvárime, akoby sa nechumelilo a za oknami máme ideálny ružový svet? Tieto propagácie narážajú na témy, ktoré by mali byť predmetom záujmu každého jedného z nás. Príklady najlepších reklám, ktoré poukazujú na zvrátenosť tohto sveta, hovoria viac než tisícky prázdnych slov.
Technológie proti násiliu
Organizácia APAV bojuje proti domácemu násiliu.
300-tisíc detí putuje do vojny namiesto školských lavíc
Amnesty International je organizácia, ktorá od roku 1961 chráni ľudské práva po celom svete. Od trestov smrti až po slobodu prejavu. K boju proti nespravodlivosti sa môže pripojiť ktokoľvek.
Fotka z rozvojovej krajiny: Selfie, ktorá by nemala existovať
UNHCR je agentúra, ktorá po celom svete pomáha utečencom. Zachraňujú životy, bojujú za ľudské práva a snažia sa docieliť lepšiu budúcnosť pre politických a vojnových utečencov.
Sladkosti zabíjajú. Plagát, ktorý sa snaží zdvihnúť povedomie o cukrovke
IDF sa snaží informovať ľudí o problémoch cukrovky. Zaoberajú sa liečbou, prevenciou a informovaním.
Tabakové zuby
Umelec graficky znázornil nebezpečenstvo, ktoré prináša fajčenie.
Darujte krv, zachráňte niečí život
Mnoho ľudí v súčasnej dobe už pochopilo, aké je dôležité darovať krv a pomôcť tak niekomu v núdzi s rovnakou skupinou. Nie sme predsa všetci z mäsa a kostí? Organizácia HEMOPE dokazuje, že by sme si mali všetci vzájomne pomáhať.
Tento projekt dvíha povedomie o transplantácii orgánov, ktorá predstavuje veľký problém vo východnej Ázii
V Japonsku v súčasnosti čaká na transplantáciu orgánov viac než 14-tisíc ľudí. Každý rok sa z nich dočká len 300.
Deti sú zavreté častejšie než väzni
V skutočnosti ide o reklamu na prací prášok, no toto odvážne promo hovorí o tom, ako často sú deti zavreté doma namiesto toho, aby trávili svoj čas vonku.
Detská práca
Pokiaľ neprehovoríte, nič nezastavíte.
Unicef
Bojujeme za to, aby sme žili vo svete, kde tento obrázok nemá žiadny ďalší význam.
Treehouse school sa snaží bojovať proti potláčaniu autizmu
Čím dlhšie musí dieťa s autizmom fungovať bez pomoci, tým ťažšie sa k nemu dostanete.
Varovanie pred používaním telefónu počas šoférovania
Dnt txt n drV Foundation je nadácia, ktorá sa snaží eliminovať používanie telefónu za volantom.
Nie je to kožušina. Je to niečia matka
Organizáciu PETA netreba predstavovať. Aj napriek kontroverzii, ktorú zo sebou nesie, má stále peknú myšlienku. A tú rozhodne treba šíriť ďalej.
brightside.me
Nahlásiť chybu v článku