Foto: Facebook (Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR)

Videá by sa mali v najbližších týždňoch objavovať vo verejnoprávnych médiách.

Aktualizácia o 16:20 – Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie priznalo, že dodávateľská agentúra v jednom zo štyroch spotov použila záber z fotobanky, ktorý mohol vzniknúť mimo Slovenska, spot preto z kampane stiahli.

Článok pokračuje pod videom ↓

Pôvodný článok – Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie (MIRRI) pripravilo kampaň, ktorá má odprezentovať dôležitosť podpory z eurofondov. Kampaň k operačnému projektu Program Slovensko má byť v najbližších 12 týždňoch prezentovaná vo verejnoprávnych médiách.

Ako však informuje portál O médiách, namiesto Slovenska sa na snímkach mihá Rusko.

O Slovensku bez Slovenska

Kampaň má podľa ministerstva zvyšovať povedomie o pozitívnom prínose a spravodlivom investovaní eurofondov poskytovaných EÚ. V štyroch spotoch sa hovorí o Slovensku ako o krásnej krajine pre život.

Fotografie z verejne dostupnej fotodatabázy, ktoré boli vo videách za niekoľko miliónov eur použité, však neukazujú Slovensko, upozornil Andrej Kmeťo z kreatívneho štúdia IDEAS & INNOVATIONS

„Hovoriť o Slovensku za 4 milióny eur (!) a používať footage zábery znamená dávať si obrovský pozor, odkiaľ tie zábery sú. Tento fakt nevyšiel, lebo namiesto slovenského regiónu je z Ruska. O niektorých ďalších pochybujem tiež,“ napísal na sociálnej sieti.

Dodal tiež, že v porovnaní s budgetom, ktorý bol na kampaň vyčlenený, ide o „amatérčinu“. Situáciu prirovnal k predvolebným bilbordom Vladimíra Mečiara a jeho strany, ktoré pri slogane „Krajina nášho srdca“ zobrazovali Švajčiarsko s dorobeným Kriváňom.

„… tak majú u Rašiho „Krajinu, kde sa staráme o regióny“ so zábermi z Ruska. Švajčiarsko sa ešte dá odpustiť s tabuľkou čokolády v ústach, ale z Ruska s jeho vojnou v susednom regióne je nechuť,“ myslí si.

Uložiť článok

Najnovšie články