Slovenská pošta umožňuje zákazníkom, ktorí si nestihnú vyzdvihnúť balík z BalíkoBoxu počas troch dní, vybrať si zásielku počas ďalšej úložnej doby na pošte. Zásielka tak nebude automaticky odoslaná naspäť odosielateľovi, ale ostane uložená v pobočke pošty počas ďalších dní. Informovala o tom v stredu hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková.
„Ak si klient zvolí BalíkoBox na doručenie zásielky, dostane na svoje mobilné číslo SMS s informáciami hneď po tom, ako je balík vložený do schránky. Dozvie sa nej, v ktorom BalíkoBoxe sa zásielka nachádza, aké sú lehoty na vyzdvihnutie a kód na otvorenie schránky,“ uviedla Dorčáková.
Ak má klient stiahnutú mobilnú aplikáciu, dostane informáciu o zásielke aj v nej. Hovorkyňa dodala, že v prípade balíka na dobierku dostane klient taktiež informáciu o sume, ktorú treba platobnou kartou zaplatiť.
„Zákazník má na vyzdvihnutie balíka tri kalendárne dni. Ak si adresát nevyberie svoj balík, putuje na pobočku pošty. Aj o tom dostane adresát SMS informáciu. Zákazník tak má viac času na výber zásielky, čo je užitočné kedykoľvek, a hlavne v predvianočnom zhone,“ priblížila Dorčáková.
Balíkovú zásielku je podľa nej možné adresovať aj na vybranú poštu, kde si ju zákazníci môžu vyzdvihnúť kedykoľvek počas úložnej lehoty.
Nahlásiť chybu v článku