Londýnska prevádzka tureckého šéfkuchára Nusreta je terčom kritiky prakticky od svojho otvorenia. Ľudia sa vo všeobecnosti najviac sťažujú na vysoké ceny, ktorým nezodpovedá kvalita pokrmu a ani servis známy zo sociálnych sietí. Túto reštauráciu sme v novembri navštívili aj my a naše dojmy si môžete prečítať v tomto článku. Odvtedy už nejaký ten čas ubehol a my sme sa rozhodli pozrieť, či sa niečo od našej návštevy v recenziách podniku zmenilo. Nuž, prekvapení zrejme nebudete.
„Najhorší podnik, v akom sme boli.“
Kým na Tripadvisore toho veľa od jesene nepribudlo, prostredníctvom Google recenzií sa zákazníci o svoje pocity delia pomerne pravidelne. Medzi pozitívnou spätnou väzbou sa však stále často objavujú aj hodnotenia, ktoré potenciálnych záujemcov od reštaurácie odrádzajú. Návštevník Saylab dokonca steakhouse označil za najhorší, v akom kedy bol. „Najhoršia reštaurácia, v akej sme kedy boli! Personál je hrubý a neprofesionálny. Milujú peniaze, no podávajú jedno z horších jedál, aké som mal. Tento podnik by malo zakázať miestne zastupiteľstvo,“ sťažoval sa nespokojný hosť.
Okrem tejto skúsenosti za posledných 24 hodín pribudli aj ďalšie, ktoré návštevníci ohodnotili jednou hviezdičkou. „Reštauráciu neodporúčam, ich služby sú hrozné,“ začína svoju recenziu oklamaná zákazníčka. „Boli sme tam skupina 10 ľudí a pri objednávaní jedla nám čašník povedal, že ho bude málo, že si ho máme objednať viac. Keď jedlo dorazilo na stôl, bolo ho veľmi veľa, ani desiati sme ho nedokázali zjesť,“ píše nahnevaná Wendy, ktorá zrejme naráža na skutočnosť, že čašníci ich zavádzali s vidinou, že za jedlo zaplatia viac peňazí.
Nespokojný zamestnanec a pohoršený uchádzač
To však nie je všetko, okrem nespokojných zákazníkov sa v recenziách ozval aj jeden bývalý zamestnanec a jeden uchádzač, pričom sa obaja zhodli na tom, že správanie vedenia nie je v poriadku. „Reštaurácia nemá žiadnu atmosféru, pôsobí tmavo a depresívne. Pri mojom príchode ma nikto z personálu ani z vedenia nepozdravil, tí ľudia pôsobili, akoby tam ani nechceli byť. Navyše, vedúci ani len netušil, kvôli čomu som prišiel a o akú pozíciu sa vlastne uchádzam,“ napísal potenciálny uchádzač o zamestnanie.
Azda ešte odstrašujúcejšie znie hodnotenie bývalého zamestnanca. „Nikdy nepremýšľajte o tom, že by ste sa uchádzali o prácu na tomto mieste, budú sa k vám správať ako k odpadu,“ začína ostro. „Máte tu 20-minútové prestávky, aj keď pracujete od 12:00 do 1:30 v noci. Manažéri a nadriadení neustále nadávajú, pozerajú sa na vás zhora a správajú sa k vám otrasne. Neexistuje tu prakticky žiadne školenie a očakávajú, že budete vedieť všetko od začiatku,“ píše údajný bývalý zamestnanec ďalej.
Svojmu bývalému zamestnávateľovi vyčítal aj to, že v reštaurácii neexistovalo žiadne ľudské napomenutie. Za bežné chyby sa vraj hneď hrozilo vyhadzovom, pričom proces prijímania nových ľudí nemal žiadny systém. Výsledkom sú teda unavení zamestnanci pracujúci bez väčšieho zaškolenia a pod tlakom, že ich môžu kedykoľvek prepustiť.
Nahlásiť chybu v článku