V lete Slovenská sporiteľňa prišla s pomerne netradičným vyhlásením. Rozhodla sa prestať používať vonkajšiu reklamu, t.j. bilbordy či citylighty. Teraz sa rozhodla pre ďalší krok. Skončí s letákmi a s potvrdenkami z bankomatov. Ročne tak ušetrí až 23 ton papiera.
Ako informuje portál omediach.com, banka neočakáva, že by klienti na to reagovali negatívne. Čoraz viac z nich využíva digitálne služby, a tak možno zmenu ani nepostrehnú. Podstatné je ale to, že ročne len na papierových potvrdenkách ušetria až 9 ton papiera, čo má pre životné prostredie jednoznačne pozitívny vplyv.
Slovenská sporiteľňa po bilbordoch končí aj s letákmi a potvrdenkami z bankomatov https://t.co/DQ8zQE2f5f @slsp_sk pic.twitter.com/6kNxcsnqgE
— O mediach (@Omediach) 18. decembra 2018
Zmeny zasiahnu aj letáky na pobočkách. Reklama sa bude komunikovať iba prostredníctvom obrazoviek, vďaka čomu sa ušetrí ďalších 14 ton papiera.
Nahlásiť chybu v článku