Značky festivalu Pohoda a piva Zlatý Bažant sa pred 14-timi rokmi spojili s cieľom vybudovať na Slovensku festival európskeho významu a svetových kvalít. Od...

Značky festivalu Pohoda a piva Zlatý Bažant sa pred 14-timi rokmi spojili s cieľom vybudovať na Slovensku festival európskeho významu a svetových kvalít. Od začiatku spolupráce v roku 2002 sa tento zámer podarilo naplniť a obe značky posilnili svoje vedúce postavenie najznámejších brandov vo svojich oblastiach na Slovensku. Spoločnosti HEINEKEN Slovensko a jej vlajkovej lodi Zlatý Bažant za túto skvelú spoluprácu patrí veľké poďakovanie. Po 14-tich rokoch sme sa dohodli na ukončení spolupráce. To zároveň znamená, že dvadsiaty ročník festivalu mení názov na Pohoda 2016.

Článok pokračuje pod videom ↓

Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky spoločnosti HEINEKEN Slovensko hovorí: „Sme veľmi hrdí na uplynulých úspešných 14 rokov kvalitnej spolupráce na festivale Pohoda. Nastal však čas posunúť sa ďalej a sme veľmi radi, že ho môžeme odovzdať v tej najlepšej kondícii. Festivalu, všetkým jeho partnerom a priaznivcom želáme veľa šťastia do ďalších úspešných ročníkov.“

Riaditeľ festival Michal Kaščák: „Aj vďaka Zlatému Bažantu mohli naši návštevníci  na festivale vidieť mnohé veľké mená svetovej hudobnej scény, zároveň k nám HEINEKEN Slovensko prinášal aj viaceré pivné (Bažant Pub, Pohostinstvo) či kultúrne atrakcie (Bažant Kinematograf). Sme hrdí, že sme boli partnermi taký dlhý čas, bola to vynikajúca spolupráca. Značke ako aj jej zástupcom ďakujeme a prajeme všetko dobré.“

Aký partner sa v segmente alkoholických nápojov pridá k nášmu festivalu a ďalšie novinky Pohody 2016 prezradíme na tlačovej konferencii pred Pohoda Párty v stredu o 15:00 v Urban House.

Viac informácií aj na: www.pohodafestival.sk

Uložiť článok

Najnovšie články