Mnohí z nás v ňom pracujú, stretávame sa v ňom s priateľmi, nakupujeme či sledujeme seriály a filmy. Gucci však ponúka nezvyčajnú novinku. Keďže vonku by sme sa momentálne veľmi pohybovať nemali, ponúka možnosť zakúpiť si virtuálne tenisky.
Gucci ponúka virtuálne tenisky už za niečo vyše 10 eur
Giganta vo svete módy, Gucci, hádam netreba nikomu predstavovať. Aj módni giganti sa však musia prispôsobovať trendom a situácii. Značka Gucci tento problém vyriešila svojským spôsobom. Na predaj ponúka virtuálne tenisky, informuje portál The Guardian. Niektorí veria, že tento nápad sa už o niekoľko rokov stane horúcim trendom vo svete módy.
Mnohí z nás v súčasnosti trávia doma oveľa viac času ako pred pandémiou. Oblečenie a obuv preto kupujeme pomenej. Keďže takmer nikam nechodíme, módne vychytávky niet kam nosiť. Gucci sa však nevzdáva a tvrdí, že pekní môžeme byť aj vtedy, keď sedíme doma. Dôkazom sú virtuálne tenisky, ktoré môžu byť vaše už za niečo vyše 10 eur. V porovnaní so skutočnými teniskami je táto cena smiešna. Za tenisky značky Gucci totiž mimo virtuálnej reality zaplatíte aj viac ako 400 eur.
Tenisky Virtual 25 zaujmú najmä milovníkov neónových farieb. Majú v sebe trochu krikľavo zelenej, žuvačkovo ružovej a nebesky modrej. Virtuálne tenisky si môžete zakúpiť prostredníctvom aplikácie Gucci alebo Wanna AR. Značka Gucci ich totiž vytvorila v spolupráci s bieloruskou firmou Wanna, ktorá sa zameriava na módne technológie. Tenisky môžete nosiť len vo vymedzenej časti virtuálneho priestoru, a to vo VR Chate alebo na hráčskej platforme Roblox.
O 5 až 10 rokov budú virtuálne doplnky horúcim trendom
Virtual 25 je vôbec prvý model virtuálnych tenisiek, značka Gucci sa však situácii prispôsobila naozaj rýchlo. Už od januára ponúka možnosť vyskúšať si prostredníctvom aplikácie rôzne modely topánok či hodiniek. Okrem toho, módny gigant spolupracuje aj s inými značkami. Napríklad, začiatkom tohto roka vytvorila značka sériu avatarov Pokemon GO, ktoré na sebe mali doplnky zo série Gucci x North Face, informuje portál Forbes.
Rival Louis Vuitton sa zas pustil do spolupráce s tvorcami populárnej hry League of Legends a vytvorili sériu virtuálnych trofejí, píše Dazed Digital.
Čo sa virtuálnych topánok týka, vyvolali búrlivú diskusiu. Mnohým ľuďom príde zvláštne míňať peniaze na tovar, ktorý reálne neexistuje. Generálny riaditeľ Wanna, Sergey Arkhangelski sa však pre Business of Fashion vyjadril, že o 5 až 10 rokov sa virtuálne oblečenie a módne doplnky stanú horúcim trendom. Verí, že módne značky budú mať najväčšie príjmy práve vďaka virtuálnemu svetu.
Nahlásiť chybu v článku