Foto: Lidl

Dočkáme sa tohto hitu aj na Slovensku?

Až taký enormný úspech prekvapil aj zrejme samotný obchodný reťazec Lidl. Ich vlastné farebné tenisky uviedla sieť predajní do predaja len v apríli tohto roka. Zaprášilo sa však po nich ako po teplých rožkoch. Uznať treba, že išlo o pomerne štýlový kúsok, navyše nestál veľa, len 15 eur. Žiadaný a teraz nedostatkový tovar sa ale objavil na rôznych bazárových stránkach. A z tých cien sa nejednému z vás zatočí hlava.

Článok pokračuje pod videom ↓

Pestrofarebné tenisky vo farbách obchodov Lidl, teda v žlto-modro-červenej, spôsobili v predajniach v zahraničí hotový ošiaľ. Cenovka bola pomerne lákavá – len 15 eur za pár. Stále však išlo o značku Lidl, ktorej mnohí možno kvalitu ani nepripisujú, takzvaný „cool štandard“ už tobôž nie.

Foto: Lidl

Predavači preto verili, že predajom vlastnej kolekcie tenisiek sa Lidl viac-menej popáli. Stal sa však presný opak a v každej predajni sa po nich len tak zaprášilo a teraz ich ich majitelia predávajú na weboch ako eBay za niekoľkonásobne vyššie ceny, píše web LAD Bible.

Za 15-eurové tenisky teraz pýtajú stovky

A práve fakt, že po lacných teniskách je dopyt aj na weboch ako je eBay dokazuje, že Lidl vlastnou kolekciou doslova rozvíril vody fashion trendov. Keďže je dopyt po aktuálne nedostupných teniskách vysoký, ich cena na internetových obchodoch tretích strán stúpla na sumu takmer 500 eur. Prečo ale vyšplhala tak vysoko?

S najväčšou pravdepodobnosťou to bude preto, že po teniskách bol a stále aj je vysoký dopyt. Lidl navyše v blízkej budúcnosti neplánuje opätovné naskladnenie limitovanej edície vlastnej textilnej kolekcie, uviedol reťazec webu LAD Bible.

Foto: eBay (reprofoto)

Tenisky sa pritom vypredali naozaj bleskurýchlo a záujem o ne nebol len v Británii. Vo Fínsku sa kvôli nim pred predajňami tvorili niekoľko metrov dlhé rady ešte pred otvorením obchodov. Keď sa následne o ôsmej hodine ráno otvorili brány predajne, zákazníci doslova bežali k poličke, na ktorej boli vyložené a v priebehu 10 sekúnd ju vyprázdnili, uviedol jeden z predavačov.

Bude kolekcia dostupná aj na Slovensku?

Podobný scenár sa zopakoval aj u našich českých susedoch. Lidl tam v e-shope uviedol do predaja okrem tenisiek aj tričká, ponožky a letné šľapky, všetko s vlastným brandom. Prakticky ničím nezvyčajné, len logom potlačené kúsky sa taktiež vypredali v priebehu niekoľkých hodín, informuje web Startitup.

Limitovaná edícia Lidl kolekcie je v niekoľkých veľkostiach stále dostupná na českom e-shope reťazca. Zároveň ide o jediné miesto, na ktorom sa k týmto kúskom viete dostať zo Slovenska. Problémom je, že po tovar si budete musieť prísť osobne, keďže spoločnosť nedoručuje objednané produkty zakúpené v e-shope mimo územia štátu, v ktorom ho prevádzkuje.

S otázkou dostupnosti týchto produktov na slovenskom trhu sme sa obrátili na manažment tunajšej siete predajní. U nás však môžeme nateraz na limitovanú kolekciu zabudnúť. Ako totiž portálu Interez prezradil vedúci úseku komunikácie a hovorca spoločnosti Lidl pre Slovenskú republiku, Tomáš Bezák, na našom území kolekciu v dohľadnej dobe predávať neplánujú. Túto možnosť, ale Lidl nevylučuje. Ak však k predaju dôjde, nebude to v najbližších týždňoch ani mesiacoch a o všetkom budú zákazníkov vopred informovať.

Uložiť článok

Najnovšie články