Ilustračná foto: Profimedia

Zavedením novinky sa chce reťazec priblížiť svojim zákazníkom ešte viac.

Potreby či preferencie zákazníkov sa menia, na čo sa snažia pružne reagovať aj jednotlivé obchodné reťazce. Okrem toho sa do praxe zavádzajú tiež prvky, ktoré môžu samotné nákupy spríjemniť a práve takúto špeciálnu novinku ohlásilo české Tesco.

Pozrite si naše najnovšie video, článok pokračuje pod ním ↓

Sieť obchodov zaviedla takzvanú tichú či pokojnú hodinku – každý pondelok v čase medzi 12:00 hod. a 13:00 hod. dôjde k stlmeniu osvetlenia, k stíšeniu hudby, pokladníc či hlasných reklám. Upozornil na to portál tvnoviny.sk.

Obmedzené tiež má byť používanie veľkých nákupných košíkov. Týmto krokom chce Tesco zabezpečiť pokojné nakupovanie pre ľudí s poruchou autistického spektra. Samozrejme, využiť služby reťazca môžu všetci zákazníci, aj na tých by tak malo čakať pokojné nákupné prostredie.

Podporujeme rôzne skupiny zákazníkov aj kolegov. Tesco je miestom, kde sa akceptujú, oceňujú a rešpektujú všetky druhy odlišností. Každý je tu vítaný a každý deň slúžime našim rôznorodým zákazníkom o niečo lepšie,“ uviedol Pavol Halász, produktový riaditeľ a ambasádor pre kolegov so zdravotným postihnutím v spoločnosti Tesco ČR.

Čoskoro aj na Slovensku?

Ak vám je podobný koncept známy, zrejme patríte medzi zákazníkov nemeckého reťazca Kaufland. Ten už podobný krok zaviedol vlani, pričom sa zakladá na takmer identickom princípe a počas vybraného časového intervalu v predajniach vypína reklamné spoty a hudbu. Ako portál TV noviny zistil, ku Kauflandu by sa mohlo pridať po vzore českých susedov aj Tesco.

Usilovne pracujeme na tom, aby Tesco bolo inkluzívne miesto na prácu a nakupovanie, preto zvažujeme aj podporu pre ľudí s rôznymi typmi znevýhodnenia,“ povedala Mária Zerzanová, PR manažérka spoločnosti. Zatiaľ nie je jasné, v akej podobe a v akom čase novinku implementujú.

Konkurenčné prostredie je však v súčasnosti na Slovensku ešte tvrdšie, k etablovaným hráčom totiž minulý týždeň pribudla ambiciózna Biedronka. Je preto pochopiteľné, že jednotlivé reťazce sa budú chcieť od konkurencie odlíšiť novými prvkami, modernými novinkami či špeciálnym sortimentom. V neposlednom rade bude dozaista hrať rolu aj konečná cena produktov.

Uložiť článok

Najnovšie články