Keď sa na Slovensku spomenie značka Phase, mnohým sa vybaví úspešná domáca firma so zameraním na nábytok, predovšetkým teda sedačky. Založil ju podnikateľ Martin Duras, ktorý neskôr predal 70 % podiel investorovi Sandberg Capital. Pôvodný názov Sedačky Phase sa zmenil na Pohodlie Phase.
Nový názov mal evokovať snahu rozšíriť biznis do ďalších oblastí a tiež na viaceré trhy. Značka Phase je už dlhé roky stabilne etablovaná na slovenskom a českom trhu. U nás má otvorené dve predajne v Bratislave, outlet v Šamoríne, no svoje výrobky predáva aj v Trnave, Trenčíne, Nitre, Žiline, Banskej Bystrici, Košiciach a Prešove, kde otvorila showroom v novembri minulého roka. Ďalších trinásť prevádzok má Phase v Českej republike.
Ako teraz vyplýva zo správy zverejnenej na webe spoločnosti Phase, portfólio predajní sa len pár mesiacov po prešovskom otvorení opäť zmení. Jediná outletová predajňa v Šamoríne bude minulosťou a svoje brány zatvorí 31. mája 2025. „Ide o našu podnikovú predajňu, v ktorej na jednom mieste nájdete naše sedačky z minulej sezóny, ale aj sedačky, ktoré sú vo výpredaji, lebo sme ich už prestali vyrábať,“ uvádza Phase.
Ceny v takejto špeciálnej predajni môžu byť znížené až o 60 %, no podľa spoločnosti sú takéto kusy nábytku stále plne funkčné a pohodlné. Často teda napríklad ide o vystavené sedačky či iný nábytok. „Všetkým našim výrobkom chceme dať druhú šancu a vám najlepšie ceny,“ dodáva Phase.
Príbeh značky sa pritom začal písať práve v Šamoríne, kde Duras otvoril prvú Phase predajňu. Bolo to ešte v roku 2007. My sme oslovili aj predajcu sedačiek a zisťovali, prečo sa k tomuto kroku uchýlil. V prípade zaslania stanoviska budeme článok aktualizovať.
Koncept outletu skúšal aj Lidl
Začiatkom roka v Českej republike zarezonovala téma prvého tamojšieho Lidl Outletu. Ten spôsobil v Prahe doslova šialenstvo a dlhé rady sa pri predajni tvorili aj niekoľko dní po otvorení. Podobný koncept skúšala tiež slovenská divízia reťazca, konkrétne v Ilave a Liptovskom Hrádku.
„Outletové predajne fungovali v minulosti aj na Slovensku. Predávali sme v nich spotrebný tovar v stopercentnej kvalite za ešte výhodnejšie, výpredajové ceny. Od začiatku však boli plánované ako dočasný a nie trvalý koncept. Aktuálne ich opätovné otvorenie neplánujeme,“ uviedla ešte v januári pre interez Adriána Maštalircová z komunikačného oddelenia spoločnosti Lidl.
Nahlásiť chybu v článku