Foto: Google Maps

Úspešný domáci predajca má na Slovensku aktuálne 10 prevádzok vrátane outletu, ktorý už čoskoro svoju činnosť ukončí.

Keď sa na Slovensku spomenie značka Phase, mnohým sa vybaví úspešná domáca firma so zameraním na nábytok, predovšetkým teda sedačky. Založil ju podnikateľ Martin Duras, ktorý neskôr predal 70 % podiel investorovi Sandberg Capital. Pôvodný názov Sedačky Phase sa zmenil na Pohodlie Phase.

Pozrite si naše najnovšie video, článok pokračuje pod ním ↓

Nový názov mal evokovať snahu rozšíriť biznis do ďalších oblastí a tiež na viaceré trhy. Značka Phase je už dlhé roky stabilne etablovaná na slovenskom a českom trhu. U nás má otvorené dve predajne v Bratislave, outlet v Šamoríne, no svoje výrobky predáva aj v Trnave, Trenčíne, Nitre, Žiline, Banskej Bystrici, Košiciach a Prešove, kde otvorila showroom v novembri minulého roka. Ďalších trinásť prevádzok má Phase v Českej republike.

Ako teraz vyplýva zo správy zverejnenej na webe spoločnosti Phase, portfólio predajní sa len pár mesiacov po prešovskom otvorení opäť zmení. Jediná outletová predajňa v Šamoríne bude minulosťou a svoje brány zatvorí 31. mája 2025. „Ide o našu podnikovú predajňu, v ktorej na jednom mieste nájdete naše sedačky z minulej sezóny, ale aj sedačky, ktoré sú vo výpredaji, lebo sme ich už prestali vyrábať,“ uvádza Phase.

Ceny v takejto špeciálnej predajni môžu byť znížené až o 60 %, no podľa spoločnosti sú takéto kusy nábytku stále plne funkčné a pohodlné. Často teda napríklad ide o vystavené sedačky či iný nábytok. „Všetkým našim výrobkom chceme dať druhú šancu a vám najlepšie ceny,“ dodáva Phase.

Príbeh značky sa pritom začal písať práve v Šamoríne, kde Duras otvoril prvú Phase predajňu. Bolo to ešte v roku 2007. My sme oslovili aj predajcu sedačiek a zisťovali, prečo sa k tomuto kroku uchýlil. V prípade zaslania stanoviska budeme článok aktualizovať.

Koncept outletu skúšal aj Lidl

Začiatkom roka v Českej republike zarezonovala téma prvého tamojšieho Lidl Outletu. Ten spôsobil v Prahe doslova šialenstvo a dlhé rady sa pri predajni tvorili aj niekoľko dní po otvorení. Podobný koncept skúšala tiež slovenská divízia reťazca, konkrétne v Ilave a Liptovskom Hrádku.

Outletové predajne fungovali v minulosti aj na Slovensku. Predávali sme v nich spotrebný tovar v stopercentnej kvalite za ešte výhodnejšie, výpredajové ceny. Od začiatku však boli plánované ako dočasný a nie trvalý koncept. Aktuálne ich opätovné otvorenie neplánujeme,“ uviedla ešte v januári pre interez Adriána Maštalircová z komunikačného oddelenia spoločnosti Lidl.

Uložiť článok

Najnovšie články