Reprofoto: Kofola

Vianočná reklama od Kofoly sa vracia na obrazovky.

To, že sú vianočné sviatky za rohom, neprezradila len nečakaná nádielka snehu, ale tiež vianočné reklamy, ktoré sa po roku vracajú späť na televízne obrazovky. Medzi nimi je aj tradičná reklama na Kofolu, ktorá stále patrí k najobľúbenejším reklamám Slovákov. 

Článok pokračuje pod videom ↓

Legendárnu vianočnú reklamu od Kofoly očakáva na televíznych obrazovkách už azda každý z nás. Obľúbený diviak s „veľkými zahnutými zubami dohora“ sa stal za viac ako 20 rokov svojej existencie doslova symbolom blížiacich sa Vianoc. V tohtoročnej kampani Kofola predstaví nielen svoju sviatočnú limitovanú edíciu, ktorá vznikla spojením tradičných lokálnych značiek, ale aj nové vianočné posolstvo.

Foto: Kofola

Dvojzmysel v podobe „dobroty“

Spoločnosť Kofola sa dlhodobo snaží posilňovať vzťahy medzi ľuďmi. Tohtoročnou vianočnou kampaňou sa rozhodla darovať láskavosť. „Je to hravý dvojzmysel, keď hovoríme, že prichádzame s originálnou vianočnou novinkou, ale zároveň vyzývame ľudí, aby boli k sebe láskaví,“ vysvetľuje Nikola Thomson, manažérka značky Kofola. Vianočnou kampaňou chce Kofola inšpirovať ľudí k šíreniu dobra a ku konaniu malých skutkov od srdca, ktoré nie sú len o veľkých gestách, ale aj o malých skutkoch ľudskej láskavosti, ktorými môžeme urobiť radosť iným.

Tradičný príbeh o prasiatku je ako každý rok obohatený o nový animovaný koniec (tag on). „A keďže Kofola bola a je o láske, rozhodli sme sa v príbehu zaľúbenej dvojice prasiatok pokračovať. Tento rok sa naše duo s láskou podelí o chutné dobroty, ale nás aj inšpiruje k vzájomnej dobrote,“ dodáva Thomson. Spot uzatvára predstavenie tohtoročnej limitovanej vianočnej edície – Kofoly s príchuťou Marlenka.

Tradičný vianočný spot s novým animovaným koncom, ktorý spoluvytvorila reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, si môžete pozrieť tu:

Ikonická reklama beží od 4. novembra v STVR a na TA3. Okrem tradičného televízneho spotu plánuje Kofola do mediálneho mixu zaradiť aj kratšie formáty sponzorských odkazov. Sprevádzať ho bude digitálna kampaň na YouTube a sociálnych sieťach, podporená tematickým a influencerským obsahom.

Kofola doplní svoje tohtoročné aktivity v rámci kampane spotrebiteľskou súťažou. „Ľudia môžu opäť zbierať kódy pod viečkami, ktoré potom zaregistrujú na webovej stránke a zapoja sa do žrebovania o poukaz na zážitok Amazing Places v hodnote 4 000 eur na celý rok. Pripravujeme však aj množstvo ďalších cien,“ dodáva k súťaži Thomson.

Vizitka kampane:
Zadavávateľ – Ľubica Mieresová, Nikola Thomson, Kofola ČeskoSlovensko a. s.

Account Manager – Laura Chnapková

Strategy Director – Dominika Múdra

Creative Director – Kristína Pavlendová

Copywriter – Ivana Viteková, Lukáš Baláž

Art Director – Martina Mihálová, Gabriel Jakubkovič, Jaroslav Varchola

Uložiť článok

Najnovšie články