Foto: TV Markíza (press)

Na nože sa vrátilo vo veľkom štýle.

Obľúbená kulinárska reality šou je späť a hneď v úvode novej série dokázala, prečo patrí medzi divácke hity. Napätie, emócie a nekompromisné riešenia šéfkuchára s ostrým jazykom opäť menia osudy reštaurácií.

Článok pokračuje pod videom ↓

Relácia Na nože sa triumfálne vrátila na obrazovky televízie Markíza a hneď v úvode novej série potvrdila svoj status diváckeho hitu. Tento formát, inšpirovaný svetovo úspešnou reláciou, sa zameriava na reštaurácie, ktoré sa ocitli v problémoch.

Krízové prevádzky navštevuje uznávaný slovenský šéfkuchár Martin Novák, ktorý odhaľuje ich nedostatky a ponúka nekompromisné riešenia. Reštaurácie tak dostávajú druhú šancu na nový začiatok, no či rady odborníka aj skutočne zúročia, ukáže až jeho neskorší návrat so skrytou kamerou.

Foto: TV Markíza

Relácia si aj naďalej drží úspech

Už úvodná epizóda 4. série, ktorá bola odvysielaná len včera večer, priniesla vynikajúce výsledky, ako sa píše v tlačovej správe. V komerčnej cieľovej skupine 14 až 56 dosiahla šou rating 8,6 %  a trhový podiel 30,8 %, čím si suverénne zabezpečila pozíciu druhého najsledovanejšieho programu dňa. Konkurenčný seriál Ranč na televízii Joj zaostal s podielom 17,6 %.

Na nože si tak po svojom návrate upevnilo pozíciu najsilnejšej kulinárskej reality šou na Slovensku. Prvú epizódu o nitrianskej reštaurácii Rybárska bašta sledovalo 596-tisíc divákov. S takým číslom je jasné, že diváci sú hladní nielen po dobrých jedlách, ale aj po kvalitnej televíznej zábave.

Uložiť článok

Najnovšie články