Foto: unsplash

Banka problém neeviduje.

Niektorí klienti Fio banky tvrdia, že pripisovanie platieb na účet je oneskorené a týkať sa to má tiež zúčtovania transakcií. Podľa banky je ale všetko v poriadku. 

Článok pokračuje pod videom ↓

Ak majú klienti problém, majú sa obrátiť na banku

Ako upozorňuje Živé.sk, na problém ich upozornili čitatelia, no popisovali ho aj ľudia na sociálnych sieťach.

V posledných dvoch týždňoch sme nezaznamenali žiadne plošné problémy s pripisovaním platieb. Minulý týždeň v piatok sme pozorovali krátkodobé spomalenie SEPA platieb, ale súčasne by sme chceli zdôrazniť, že naše platobné systémy aktuálne fungujú štandardne a platby sa spracovávajú v stanovenom časovom rámci, a to do konca nasledujúceho pracovného dňa,“ povedal pre Živé.sk Jozef Daňo z marketingu Fio banky.

Ak teda majú klienti banky nejaký problém, majú kontaktovať servis banky alebo sa zastaviť na pobočke.

Uložiť článok

Najnovšie články