Každá značka má svoje unikátne logo, ktoré ju jasne vystihuje. Pri tých známejších stačí len pohľad na ne a okamžite viete, o akú spoločnosť ide. Universal Unbranding je séria fotografií, ktorá má ukázať, čo v skutočnosti ikonické logá znamenajú.
Článok pokračuje pod videom ↓
V tomto duchu môže logo sietí rýchleho občerstvenia McDonald’s znamenať obezitu a farebné olympijské kruhy môžu symbolizovať škandály spojené so športovcami. Logá vytvorila parížska umelecká skupina Maentis, ktorá je známa svojimi nápaditými paródiami.
Pozri aj: Takto to dopadne, keď ľudia na internete uvidia video bez zvuku a rozhodnú sa ho sami nahovoriť
designyoutrust.com
Odporúčané články
Odkladala si mince a našetrila cez 5-tisíc eur: Toto sú najľahšie metódy šetrenia peňazí, môžete ich vyskúšať aj vy
Top články o záhadných projektoch: Pod púšťou dolovali poklad nevídaných rozmerov. Sovieti u nás ukryli jadrové zbrane
Prečítali sme si novú Černákovu knihu: Bývalý šéf podsvetia ju napísal priamo z väzenia, toto si o nej myslia odborníci
Šialený sovietsky Tupolev Tu-95LAL: Lietadlo bolo poháňané jadrovým reaktorom, piloti obložení olovom sa ho báli
Marika o práci letušky v Dubaji: Našla som aj exkrement na podlahe, takto som si bola schopná ušetriť pekné peniaze
Z 20 dní dovolenky až 136 dní voľna: Prehľad sviatkov v roku 2025 aj s tipmi, ako si ich rozumne rozplánovať
Svet sa zmenil na nepoznanie. 66 fascinujúcich krátkych faktov z vedy za rok 2024, ktoré očarili verejnosť
Oslepla pri búrke a nadobudla dar: Baba Vanga je Nostradamus z Balkánu, pravda o jej desivých proroctvách vás šokuje
Eva maľuje turistické značky, vyznačkovala 350 kilometrov: Opití mládenci našu prácu ničia, dokazujú si, akí sú mocní
Najnovšie články
Knihy od interez.sk
Nahlásiť chybu v článku