So šikovným nápadom prišla reklamná agentúra Clockwise. My sme si radu outdoorových reklám všimli v Bratislave. Videli ste reklamu aj vo vašom meste?
A ako sa odlišuje táto whiskey od ostatných?
Svoj príbeh opisuje spoločnosť nasledovne: „Keď si hlavný liehovarník spoločnosti Jameson zašiel na pohárik s hlavným pivovarníkom z miestneho írskeho pivovaru Franciscan Well, vznikol nápad poslať do tohto pivovaru niekoľko Jameson sudov na uskladnenie tmavého piva. Neskôr, keď nastal čas vrátiť sudy späť, náš hlavný liehovarník uvidel príležitosť, ktorá prebudila jeho záujem. Sudy po pive opäť naplnil Jameson whiskey a tak vznikla Jameson Caskmates.“
Chuť, ktorá si dokonale zachováva jemnosť trojitej destilácie whiskey a zároveň nadobúda a vzbudzuje svojou zmyselnou originalitou. Jemné náznaky chmeľu, kakaa a kávy sú indikátormi toho, že si táto whiskey podala ruku s pivom.
Nápad s naplnenými citylightmi však nezdobil ulice Bratislavy dlho a v noci bol rozbitý a všetky nápoje whisky boli ukradnuté. Také slovenské no nie?
Sketcher.sk
Nahlásiť chybu v článku