V posledných dňoch zažili viacerí Slováci problémy pri platení kartou, upozorňuje portál tvnoviny.sk. Jedna z najväčších bánk priznala technické problémy.
Redakcii portálu sa ozvalo viacero ľudí, neprechádzali im platby cez terminál. Skúšali pritom karty od viacerých bánk. Čitateľ Marek sa podelil o svoju skúsenosť, v utorok si išiel do lekárne po lieky a chcel zaplatiť cez mobil. „Cez terminál mi neprebehla platba, a to som vyskúšal tri karty. Ešteže som mal pri sebe hotovosť,“ píšu tvnoviny.sk.
Problémy Marekovi pretrvávali aj na druhý deň, platba jednej z kariet mu opäť neprešla. Volal preto do banky, kde mu povedali, že problém nie je na ich strane. Rovnaký problém mal aj Ivan, jednu z kariet mu nechcelo zobrať, cez druhú už platba prešla.
Problémy priznala jedna z najväčších bánk
VÚB, ČSOB aj Tatra banka portálu odpísali, že problémy neevidujú. Slovenská sporiteľňa však priznala technické problémy, tá poskytuje terminály v rámci spoločného podniku so spoločnosťou Global Payments.
„Evidujeme drobné výpadky kariet Mastercard nahraných v telefóne alebo hodinkách, v niektorých prípadoch s nimi klienti nemusia zaplatiť. Všetky terminály Global Payments fungujú normálne,“ ozrejmil pre tvnoviny.sk hovorca Global Payments Ondřej Holoubek. Problémy by už medzičasom mali byť vyriešené.
Nahlásiť chybu v článku