Bankové systémy si žiadajú pravidelnú údržbu, ktorá si občas vyžaduje aj odstávky služieb. Niekoľko slovenských bánk preto v nasledujúcich dňoch ohlásilo plánované technické prestávky. Prinášame prehľad jednotlivých bánk a časových rozmedzí, kedy nebudú dostupné ich služby.
Raiffeisen banka oznámila, že 20. februára 2025 medzi 21:00 a 23:00 hod. môžu byť nedostupné niektoré funkcie Internet bankingu, ako podpisovanie dokumentov či zmena osobných údajov.
Medzi 22:15 a 22:45 hod. sa taktiež uskutoční predĺžená denná uzávierka, počas ktorej budú platobné príkazy spracované až po jej ukončení. Platby kartami budú fungovať bez obmedzenia. Pri prípadnom blokovaní kariet sa klienti môžu obrátiť na Infolinku 0850 850 555.
Tatra banka
Tatra banka upozorňuje klientov na odstávku služieb od 21:00 dňa 20. februára do 1:05 dňa 21. februára 2025. Počas tohto obdobia nebudú dostupné vybrané funkcie Internet bankingu TB, mobilnej aplikácie, detskej aplikácie TABI, či otvorené bankovníctvo TB.
Medzi 22:30 a 23:25 hod. nebude možné vygenerovať jednorazovú kartu a potvrdiť platbu cez SMS. Medzi 22:15 a 22:45 hod. bude obmedzený výber mobilom. Platby plastovými kartami budú fungovať bez obmedzenia. Kontaktné centrum DIALOG Live (*1100) bude k dispozícii v obmedzenom režime.
ČSOB Banka
ČSOB banka naplánovala odstávku na 20. februára 2025 od 22:00 do 23:59 hod. V tomto čase budú nedostupné služby Moja ČSOB a ČSOB SmartBanking. Webová stránka banky www.csob.sk nebude fungovať medzi 22:00 a 22:30 hod. Banka sa za možné komplikácie ospravedlňuje a uvádza, že odstávka je nevyhnutná pre zlepšenie služieb.
Ak plánujete v uvedených časoch využívať bankové služby, odporúčame vám uskutočniť dôležité platby a nastavenia vopred. Platby kartami zostávajú v plnej miere funkčné vo všetkých bankách. V prípade problémov využite uvedené kontaktné čísla jednotlivých bánk. Budeme vás naďalej informovať o prípadných ďalších plánovaných odstávkach.
Nahlásiť chybu v článku