Virtuálny svet nás ovplyvňuje oveľa viac, než by sme čakali. Hviezdy Instagramu majú dosah na každú oblasť života. Nielen módu, životný štýl, ale často aj na názory. Aj vy môžete mať nielen vplyv na ľudí, ale dokonca na ňom aj zarábať.
Ako zarábať na Instagrame?
Ak ste originálni a zaujímaví, môžete začať spolupracovať s nejakou značkou, ktorú budete nenápadne propagovať vo svojich fotografiách. Potom ju stačí označiť tým správnym hashtagom a o zábavu a zárobok máte postarané!
Podľa Georgie Canavanagh, ktorá je majiteľkou účtu TRIBE, potrebujete minimálne 3-tisíc sledovateľov. To je pomyselná hranica, kedy už môžete byť pre značky zaujímavejší. Je to celkom zaujímavá forma reklamy, pretože väčšinou nie je otravná pre vašich sledovateľov, je oveľa príjemnejšia a nenápadnejšia ako tá, čo nám sústavne zjavuje v najnapínavejšom okamihu rozpozeraného filmu. Cez aplikáciu TRIBE môžete začať spolupracovať so známymi značkami aj vy. Určite stojí za to ju vyskúšať.
Sumy, ktoré rozhodne nie sú na zahodenie
Suma za príspevok závisí od počtu sledovateľov. Ak vás sleduje od 3-tisíc do 10-tisíc ľudí, na reklame si môžete zarobiť približne od 62 do 150 €. Ak máte do 25-tisíc sledovateľov, môže vám to vyniesť okolo 185 €. Ak patríte k majiteľom konta, ktoré má do 50-tisíc sledovateľov, za reklamu približne zarobíte 290 €. Ďalšou kategóriou sú účty do 100-tisíc sledovateľov, kde vám reklama prinesie cez 400 €. Ak sa vám však podarí získať viac ako 100- tisíc sledovateľov, cena za reklamu vo svojich príspevkoch bude určite viac ako 400 €. Podľa spoločnosti TRIBE, ktorá je sprostredkovateľom reklamy na Instagrame, tie najsilnejšie kontá si za týždeň dokážu zarobiť aj viac ako tisíc €. A to už naozaj stojí za to. Môžete zavesiť na klinec nudnú robotu. Môžete si zarábať napríklad cestovaním a fotením.
Pri reklame na Instagrame platí staré známe pravidlo. Čím budete mať väčší vplyv na ľudí, a tým zákonite aj viac sledovateľov, tým vyššie sumy si môžete nárokovať za svoj príspevok. Ide však o čoraz viac populárnejšiu formu reklamy. Aj značky vyjde táto reklama oveľa menej než iná forma reklamy. Veríme, že takémuto spôsobu zárobku príde na chuť aj čoraz viac Slovákov.
Pozri aj: Ruská spoločnosť zaviedla automat, v ktorom si môžete zakúpiť instagramových sledovateľov
independent.co.uk
Nahlásiť chybu v článku