Foto: interez.sk

V poľskej sieti drogérií sa oplatí nakupovať len z jedného dôvodu, a tým je najmä široký sortiment neokukaných značiek.

Slovenský trh sa oproti ostatným síce pomalšie, ale predsa len rozrastá o nových hráčov, ktorí spúšťajú nemalý boj o zákazníkov. Aktuálne sa všetci pripravujú na príchod siete supermarketov Biedronka na Slovensko. Čo možno mnohí nevedia, majiteľ tejto siete potravín vlastní aj úspešnú sieť predajní s drogériou pod názvom Hebe. A aj tento reťazec v blízkej budúcnosti plánuje expandovať na slovenský trh kamennými predajňami.

Kým sa ale prvé predajne Hebe na Slovensku otvoria, trošku to potrvá. Reťazec sa totiž tunajších zákazníkov na produkty vo svojom portfóliu rozhodol najskôr pripraviť spustením e-shopu a mobilnej aplikácie. Tie máme možnosť využívať od decembra 2022, respektíve od júla 2023. Podobný postup Hebe zvolilo aj u našich českých susedov, aj keď tam je známa poľská sieť už o čosi ďalej a prvé dve kamenné prevádzky otvárali koncom roka 2023 v Prahe. A ak pôjde všetko ako má, bude expandovať ešte viac.

Foto: interez.sk

„Až v prípade úspechu sa reťazec rozhodne o významnejšiu expanziu, ktorá však sotva bude znamenať výraznejšie ohrozenie dominantných reťazcov,“ citovali vtedy médiá Petra Kymličku, partnera skupina Moore Czech Republic.

345 predajní môžu doplniť ďalšie na Slovensku

Zatiaľ je okolo značky Hebe na slovenskom trhu pomerne ticho. Online obchod si ale slovenskí zákazníci obľúbili. My sme sa nedávno boli pozrieť do jednej z jeho kamenných predajní priamo v Poľsku, v centre mesta Zakopané. Čo v predajni nájdete, za aké ceny produkty predáva a v čom sa odlišuje od konkurenčných drogérií či predajní s podobným tovarom?

Ako sme spomínali, za značkou Hebe stojí rovnaký majiteľ ako v prípade supermarketu Biedronka, teda portugalská spoločnosť Jéronimo Martins. Tá samotná riadi viac než 4 900 rôznych obchodov po celom Portugalsku, Poľsku a v Kolumbii. Ako spoločnosť uvádza na svojom webe, sieť s kozmetickým a drogistickým tovarom pod značkou Hebe je zastúpená celkovo v 345 predajniach po celom Poľsku, s ročnými tržbami okolo 468 miliónov eur. To všetko sa jej podarilo dosiahnuť od roku 2011, kedy bola značka založená.

Foto: interez.sk

Vo svojej ponuke produktov má overené značky známe aj na našom trhu, ale aj svoje privátne značky, ktoré majú slovenskí spotrebitelia možnosť otestovať vďaka fungujúcemu e-shopu. Ten láka zákazníkov neokukanými, ale aj preverenými produktami často za lepšie ceny než u konkurencie. Internetový obchod tiež láka aj na časté akcie a výrazné zľavy, preto sa neraz môže stať, že produkty sa dajú kúpiť za naozaj priaznivé ceny.

Tento článok je dostupný členom Interez PREMIUM

Uložiť článok

Najnovšie články