Počas minulého roka patrili správy o príchode superlacného reťazca medzi tie najhorúcejšie. Ľudia sú pripravení privítať obľúbený obchod aj na Slovensku a konkurenciu potenciálny vstup Biedronky tiež nenechal chladnú. V súčasnosti sa však objavujú správy o negatívnych recenziách a problémoch, ktoré sú spojené s mobilnou aplikáciou reťazca. Na základe správ z portálu Onet.pl o tom informuje Dnes24.
Nevydarená aktualizácia
Podľa dostupných správ mala problémy spôsobiť posledná aktualizácia mobilnej aplikácie, cez ktorú si zákazníci vyhľadávajú a následne uplatňujú zľavy na jednotlivé produkty. Taktiež sa podľa všetkého v appke nachádza aj zákaznícka karta. Aktuálne však aplikácia nefunguje tak, ako by mala a ak náhodou návštevníci obchodu pri sebe nemajú aj fyzickú kartu, za svoj nákup musia platiť plné sumy a nemôžu si tak uplatniť uvedené zľavy.
Na Obchode Play kleslo hodnotenie danej aplikácie na 1,4 hviezdičky, čo je skutočne zásadný prepad. Biedronka chybu priznala a potvrdila, že pracuje na jej odstránení. „Aktuálne máme dočasný technický problém, na ktorého riešení intenzívne pracujeme. O vyriešení situácie vás budeme informovať,“ napísal zákazníkom reťazec. Ako ale z poľského článku vyplýva, nejde len o tento problém.
Už dlhodobejšie nespokojní zákazníci upozorňujú na povaľujúce sa palety v priestoroch predajne, ktoré sú určené na voľný pohyb zákazníkov. Okrem toho, že im to znemožňuje sa po predajni pohodlne presúvať, údajne na paletách dlhé hodiny ležia produkty patriace do chladiacich boxov.
Nahlásiť chybu v článku