Foto: Unsplash

Biedronka mieša kartami silnejšie, ako sa pôvodne predpokladalo.

Príchod lacného potravinového reťazca, ktorý Slováci poznajú hlavne z Poľska, zamiešal kartami na slovenskom trhu v oveľa väčšom meradle, ako sa pôvodne predpokladalo. Len nedávno sme informovali o tom, že na expanziu Biedronky reaguje Lidl, ktorý začína vyhľadávať aj menšie lokality. Rovnaký postup bude aplikovať tiež Tesco, informuje portál tvnoviny.sk.

Článok pokračuje pod videom ↓

Lákajú ich lokality, o ktoré ešte nedávno záujem nebol

Ako vyplýva z najnovších informácií, zmenu stratégie bude po Lidli realizovať aj Tesco. Svoje produkty by radi ponúkali tiež v menších lokalitách, ktoré sú ale zároveň frekventované. „Spoločnosť Tesco plánuje v najbližších mesiacoch pokračovať v rozširovaní. V súčasnosti hľadá nové priestory najmä v mestách či vo veľkých obciach s rozlohou od 400 do 2-tisíc štvorcových metrov,“ uviedla pre tvnoviny.sk PR manažérka Mária Zerzanová.

Podľa oficiálnych správ chce potravinový gigant predávať svoje produkty pre čo najväčšie množstvo ľudí v lokalitách po celom Slovensku. Tomuto kroku sa však dá rozumieť aj ako reakcii predajcu na príchod Biedronky, ktorej v Poľsku účinne zafungovalo rozmiestnenie predajní do menších miest a obcí. Aby najúspešnejší slovenskí hráči držali krok a neprišli o zákazníkov, snažia sa urobiť rovnaký ťah.

Foto: interez.sk

Biedronka na Slovensku

Správy o plánoch spoločnosti vstúpiť na slovenský trh sa objavili už v marci, keď šéf Biedronky Luis Araujo povedal, že mnohí Slováci už dlhšie chodia do Poľska nakupovať do Biedronky a firma zvažuje svoju expanziu na Slovensko. Okrem Portugalska a Poľska má Jerónimo Martins biznis aj v Kolumbii, kde prevádzkuje obchodnú sieť pod názvom ARA.

Čo sa týka investícií či tržieb na Slovensku, Ana Luisa Virginia uviedla, že je priskoro na zverejňovanie odhadov. „Hovoríme o biznise, pri ktorom začíname od nuly, takže detailnejšie by sme sa vyjadrovať nechceli.“

Poľský reťazec Biedronka len nedávno lákal zákazníkov do svojich predajní na slovenské výrobky. Po prvýkrát spustil tzv. slovenský týždeň, na pultoch sa nachádza množstvo našich tradičných výrobkov. V ponuke sú salámy, klobásy, rôzne druhy syrov, ale aj tatárske omáčky, lokše či slovenské keksíky. Reťazec navyše uvádza, že všetky výrobky predáva za „supercenu“. Okrem toho, Biedronka už do svojich radov hľadá aj prvých Slovákov.

Uložiť článok

Najnovšie články