Sociálna sieť na svojej oficiálnej stránke informuje, že v priebehu rokov podniky a tvorcovia obsahu ukázali, ako môže zdieľanie zdrojov a informácií inšpirovať celú komunitu.
Od organizovania a vzdelávania v oblasti rovnosti, sociálnej spravodlivosti a duševnej pohody až po predvádzanie nových produktov zákazníkom, zdieľanie odkazov je užitočné v mnohých smeroch – takže teraz poskytujeme prístup každému, informuje Instagram.
Naším cieľom je podporovať tvorcov a firmy
Keď Instagram prvýkrát predstavil možnosť odkazov v Stories, funkcia bola obmedzená len na overené účty či účty s určitým počtom sledovateľov.
Od zvyšku svojej komunity sa ale dozvedeli, že mnohí chcú zdieľať veci, na ktorých záleží, aj so svojimi priateľmi a rodinou. „Čokoľvek vás zaujíma, od varenia po dobrovoľníctvo alebo nakupovanie, teraz máte priestor na zdieľanie v Stories – bez ohľadu na veľkosť vášho účtu.“
Instagram ďalej dodáva, že sa naďalej necháva inšpirovať tvorcami zmien a ľuďmi, ktorí chcú na platforme premeniť svoju vášeň na živobytie. „Nedávno sme tvorcom a firmám predstavili nové spôsoby, ako osloviť viac fanúšikov, zapojiť ich komunitu a rozšíriť svoj dosah, a naším cieľom je ďalej ich podporovať prístupom k odkazom.“
Takto pridáte odkaz do svojich Stories aj vy
- Vytvorte svoj príbeh, vložte fotografiu či video
- Z horného navigačného panela vyberte nástroj pre nálepky
- Klepnutím na nálepku „Odkaz“ pridajte požadovaný odkaz a klepnite na „Hotovo“
- Umiestnite nálepku na svoj príbeh – rovnako ako ostatné nálepky, klepnutím na nálepku zobrazíte farebné variácie
Nahlásiť chybu v článku