Módna značka Kenzo posúva hranice. Na svoju sebaprezentáciu totiž využíva niečo iné ako len krátku reklamu. Točí si vlastné filmy. V tom najnovšom sa objavil aj Macaulay Culkin, pre mnohých známy ako Kevin zo Sám doma.
Takmer 13 minútový krátky film z dielne Kenza nie je pre značku úplnou novinkou. Je už v poradí piatym filmom, ktorý určitým spôsobom prezentuje nové návrhy. Zároveň nasleduje predošlú časť. Kenzo ňou predstavilo svoju jarnú kolekciu oblečenia. Najnovší počin s názvom Cabiria, Charity, Chastity je inšpirovaný skutočným varieté a prezentuje súčasnú módnu kolekciu pre jeseň a zimu. Kreatívni riaditelia značky Humberto Leon a Carol Lim totiž svoju celkovú víziu premietajú do niečoho viac, ako len do samotného odevu.
Film je režisérskym debutom mladej herečky
Tvorcom krátkeho filmu je herečka Natasha Lyonne, známa napríklad zo seriálu Orange is the new black. Ide o jej režisérsky debut, pričom sama sľubuje celkom surreálny zážitok. Vo filme si okrem známeho Macaulaya Culkina zahrali aj napríklad Matt Lucas či Maya Rudolph. Ponúkajú pohľad do zvláštneho života varieté, klaunov, tanečníc a bábkarov. Macaulay Culkin sa nám tak po dlhom čase opäť objavuje vo filmovom prostredí, kde však stvárňuje klauna. Ten pôsobí svojím makeupom a celkovým prevedením trochu desivo. Môžeme tvrdiť, že film nie je ničím príjemným pre tých, ktorí majú doslova fóbiu z klaunov. Na druhú stranu je vizuálne veľmi pestrý a značka skutočne rozširuje svoje možnosti. Na celkovom dizajne spolupracuje s mnohými kreatívnymi ľuďmi.
Pri tomto diele nejde len o obyčajnú reklamu tváriacu sa ako film. Kenzo a tvorcovia dokonca obdržali dve nominácie na medzinárodnom filmovom festivale Tribeca.
dazeddigital.com, hypebeast.com
Nahlásiť chybu v článku