Na pultoch predajní sa často neobjaví ovocie či zelenina, ktoré buď nevyhovujú tvarom a veľkosťou, alebo pochádzajú z balení, ktoré sa pri manipulácii poškodili a sú tak odsúdené na vyhodenie. Tomu chce reťazec Lidl zabrániť a začal testovať predaj práve takýchto produktov.
Zatiaľ na troch miestach
Ako uvádza Lidl na svojej facebookovej stránke, testovanie spustili v troch bratislavských predajniach, a to v OC Vivo, na Mamateyovej ulici a v Podunajských Biskupiciach na Ametystovej ulici.
Krabice obsahujú rôzny mix ovocia a zeleniny, ktoré by inak skončili v odpade. Takto si môžete zakúpiť trojkilogramové balenie a iba za jedno euro.
Výhodné pre obe strany
Nejde o to, že by produkty boli nevyhovujúce na konzum. Problémom je, že je ťažšie ich bežne predávať, lebo ich vzhľad nezodpovedá vizuálnym štandardom, alebo sa poškodilo pôvodné balenie.
Kúpa takéhoto balenia je win-win situácia. Predajca nemusí vyhadzovať produkty, ktorým nič nie je, niečo málo na tom aj zarobí a zákazník dostane pomerne veľké množstvo ovocia a zeleniny za skutočne výhodnú sumu.
Nahlásiť chybu v článku