Foto: Twitter.com (@QueenRossi)

Nemecký obchodný reťazec Lidl vyvolal hnev v severnom Taliansku za údajné vyretušovanie kríža z fotografie kostola v reklamnom materiáli. Len pred mesiacom sa stal podobný incident s obalom niektorých produktov Lidlu. Informovala o tom dnes tlačová agentúra DPA.

Nemecká spoločnosť odstránila kríž z fotografie historického kostola v meste Dolceacqua v talianskom regióne Ligúria, ktorá visela v obchode v neďalekom meste Camporosso.

Článok pokračuje pod videom ↓

Starosta mesta Dolceacqua sa sťažoval na chýbajúci kríž a Lidl v stredu odpovedal, že snímku vzali z fotografickej databázy. „Neuvedomili sme si, že na fotografii, ktorú sme kúpili, chýba kríž,“ uviedol Lidl vo vyhlásení. „Táto záležitosť nie je premyslenou marketingovou stratégiou, ale skôr dôsledok nedbanlivosti, za ktorú sa obyvateľom mesta Dolceacqua ospravedlňujeme,“ dodal obchodný reťazec.



Problematickú fotografiu Lidl odstránil a ospravedlnil sa aj starostovi mesta, napísala spoločnosť vo vyhlásení. Lidl bol už minulý mesiac viacerými európskymi krajinami kritizovaný za vyretušovanie kríža z kostola na gréckom ostrove Santorini, ktorý bol vyobrazený na obale potravinových výrobkov počas „gréckeho týždňa“ tohto reťazca.


Spoločnosť vtedy uviedla, že je to súčasť jej obchodnej politiky, v rámci ktorej sa snaží zostať politicky a nábožensky neutrálna.

Pozri aj: Ktoré mesto má viac obyvateľov? Tento kvíz vám ukáže, ako dobre sa vyznáte v geografii Slovenska

TASR
Uložiť článok

Najnovšie články