Spoločnosť Lidl Slovensko dnes na svojich profiloch na sociálnych sieťach ohlásila nečakanú zmenu. Platná bude od 1. júna a stáli zákazníci môžu mať po tomto termíne problém.
Lidl totiž od nového mesiaca zmení telefónne číslo svojej zákazníckej linky. Pokiaľ ste teda mali uložené telefónne číslo 0800 005 095, po 1. júni už platiť nebude.
V prípade, že budete mať otázky k výrobkom, otváracím hodinám predajní, alebo budete hľadať návody na použitie výrobkov, ktoré Lidl predáva, zákaznícky servis bude možné kontaktovať na novom telefónnom čísle 0232 44 18 00. Dostupnosť operátorov sa nemení – pracovníkov spoločnosti Lidl na zákazníckej linke bude aj naďalej možné kontaktovať počas pracovných dní od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 18:00. Telefónne číslo je bezplatné (len na území SR).
Spojiť sa so spoločnosťou Lidl napríklad aj v prípade reklamácie produktov je aj naďalej možné cez kontaktný formulár na webe siete supermarketu, alebo osobne v ktorejkoľvek predajni.
Nahlásiť chybu v článku