Foto: LIDL Slovenská republika

Obľúbená sieť supermarketov prichádza s novinkou.

Spoločnosť Lidl Slovensko dnes na svojich profiloch na sociálnych sieťach ohlásila nečakanú zmenu. Platná bude od 1. júna a stáli zákazníci môžu mať po tomto termíne problém.

Článok pokračuje pod videom ↓

Lidl totiž od nového mesiaca zmení telefónne číslo svojej zákazníckej linky. Pokiaľ ste teda mali uložené telefónne číslo 0800 005 095, po 1. júni už platiť nebude.

V prípade, že budete mať otázky k výrobkom, otváracím hodinám predajní, alebo budete hľadať návody na použitie výrobkov, ktoré Lidl predáva, zákaznícky servis bude možné kontaktovať na novom telefónnom čísle 0232 44 18 00. Dostupnosť operátorov sa nemení – pracovníkov spoločnosti Lidl na zákazníckej linke bude aj naďalej možné kontaktovať počas pracovných dní od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 18:00. Telefónne číslo je bezplatné (len na území SR).

Spojiť sa so spoločnosťou Lidl napríklad aj v prípade reklamácie produktov je aj naďalej možné cez kontaktný formulár na webe siete supermarketu, alebo osobne v ktorejkoľvek predajni.

Uložiť článok

Najnovšie články