Foto: Matúš Bence

Crowdfundingová kampaň na platforme Donio prekonala očakávania.

Michal Kovačič musel po odchode z TV Markíza čeliť mnohým otázkam zo strany priateľov a médií. Viacerých zaujímalo jediné: prijme jednu z mnohých ponúk, ktoré dostal? Bývalá tvár relácie Na telo sa však rozhodla pre inú cestu, keďže spoločne s novinármi Adelom Ghannamom a Barborou Šišolákovou vytvorili médium s názvom 360°.

Článok pokračuje pod videom ↓

Trojica novinárov na začiatku septembra spustila crowdfundingovú kampaň na platforme Donio s cieľom priniesť ľuďom médium s kritickou, no férovou žurnalistikou. Už po pár dňoch bolo zrejmé, že Kovačič sa môže tešiť z veľkej podpory zo strany kolegov, ale aj tisícok občanov, ktorí jeho projekt finančne podporili.

Celkovo sa vyzbieralo 592 204 eur, pričom do kampane sa zapojilo viac ako 16-tisíc podporovateľov a priemerný príspevok bol 36 eur. Aj napriek tomu, že sa nepodarilo dosiahnuť cieľ 600-tisíc eur, svoj sľub zakladatelia 360° napokon splnia.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa 360tka.sk (@360tka.sk)


Bývalý moderátor z Markízy spoločne so svojimi kolegami na sociálnej sieti oznámil, že darujú 5000 predplatných pre učiteľov základných a stredných škôl, ako aj pre študentov vysokých škôl na jeden rok. „Vaša podpora zaručila, že 360 môže vzniknúť. A my urobíme, čo je v našich silách, aby vznikla v tej najlepšej možnej podobe,“ uviedli, pričom verejne poďakovali všetkým, ktorí ich podporili.

Uložiť článok

Najnovšie články