Viacero výrobcov sexuálnych pomôcok využívajúcich internetové pripojenie oznámilo, že počas pandémie koronavírusu zaznamenali zvýšený dopyt po svojich produktoch. Zhodujú sa na tom, že množstvo partnerov zostalo v dôsledku reštrikcií ďaleko od seba, a preto si intímne chvíle vynahrádzajú takzvanými „teledildonics“, teda high-tech interaktívnymi sexuálnymi pomôckami prepojenými prostredníctvom internetu.
„Nevidíme iný dôvod pre nárast predaja ako koronavírus,“ povedal Denny Alexander zo spoločnosti We-Vibe. Týka sa to najmä krajín, kde zaviedli prísne obmedzenia v pohybe ľudí.
Napríklad tržby za marec prekročili plánované ciele v Taliansku o 124 %, Španielsku o 300 % a vo Francúzsku o 94 %.
Aj značka Kiiroo zaznamenala nárast dopytu za uplynulé dva mesiace. Jej hovorca Ashton Egner uviedol, že „ľudia chcú zostať v spojení“. Výrobcovia sa zároveň obávajú, že obchody klesnú po tom, ako vlády zrušia obmedzenia.
Nahlásiť chybu v článku