Foto: Profimedia / Pixabay

Hoci už na trhu existujú iné značky, ktoré tiež ponúkajú sťahovaciu bielizeň pre mužov, ako Spanx alebo Leo by Leonisa, odborníci tvrdia, že Skims medzi nimi vyniká v tom, že má základ v športovom oblečení. Zároveň upozorňujú, že sa v tomto prípade už menej používa slovo „zoštíhľujúci“, ale skôr sa sťahovacia bielizeň propaguje ako „vyhladzujúca“.

Článok pokračuje pod videom ↓

Ako píše portál Huffpost, aby sa Skims vyhla váhaniu z mužskej strany, keďže by si mohli myslieť, že sťahovacia bielizeň je skôr pre ženy, rozhodli sa ju propagovať ako športovú kolekciu. Kayla Marci, hlavná analytička pre módu a maloobchod v spoločnosti EDITED, to opísala jednoducho: „Noste ju v telocvični, alebo keď chcete vyhladiť veci pod smokingom, ktorý máte na sebe na kamarátovej svadbe.“

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa SKIMS (@skims)

Čo na to influenceri?

Po tom, ako Kim vydala túto pánsku kolekciu, muži rôznych veľkostí sa rozhodli spraviť recenzie na tieto produkty a začali ich zverejňovať na sociálne siete. Ukázalo sa tak, že toto oblečenie, hoci je propagované ako športové, nie je len pre športovcov.

John Glaude, influencer v oblasti fitness, vysvetlil, že kompresné tielko nosí, odkedy rapídne schudol a nechce pri cvičení cítiť každý pohyb svojej kože. Nick Steele, youtuber, ktorý vedie kanál Fat Guy Reviews a sústredí svoje videá najmä na recenzie takýchto produktov, vysvetlil, že kompresné oblečenie nie je len pre športovcov.

„Myslím si, že muži sú rovnako nespokojní so svojimi tvarmi ako ženy, takže ma neprekvapuje, že je po tom medzi mužmi dopyt,“ povedal Steele a dodal: „Dúfam, že prestížnejšie reklamné kampane odstránia časť rozpakov, ktoré niektorí muži pociťujú pri nosení tvarovacieho oblečenia – ja som za to.“

Influencer Lee Massey, ktorý tiež natočil recenziu, nosí tvarujúce oblečenie už asi tri roky, zvyčajne keď cvičí, alebo keď sa musí zmestiť do smokingu či obleku na slávnostné udalosti. Najviac sa mu však páči to od Skims.

„Kompresné oblečenie je intímnejšie ako vrchné oblečenie a myslím si, že muži boli naučení nemať tieto obavy o svoje telo,“ povedal Massey. Myslí si však, že sa to pomaly začína meniť. „Myslím si, že muži sa začínajú zaujímať o tvarovacie oblečenie, pretože negatívna konotácia alebo stigma spojená so vstupom mužov do „ženských“ priestorov sa výrazne zmenšuje,“ dodal influencer.

Uložiť článok

Najnovšie články