Dnes sme vám priniesli článok o tom, ako Lidl použil vo svojom letáku v Českej republike černošského modela a vyvolal tým búrlivé reakcie verejnosti. Stránku Lidl Česko zasiahli rasistické a nenávistné komentáre, na ktoré však reťazec reagoval veľmi múdro a pohotovo. Po zverejnení kauzy a veľkom mediálnom „boom-e“ začali niektoré spoločnosti na svoj facebook umiestňovať množstvo reakcií na znak súhlasu s reťazcom Lídl. K odmietnutiu rasizmu sa okrem menších spoločností pripojila aj Alza či Jägermeister.
Článok pokračuje pod videom ↓
Ak ste predošlý článok nezachytili, môžete si ho prečítať aj teraz.
Interez.sk, omediach
Odporúčané články
Katka je sprievodkyňou v Riu: Minimálna mzda je asi 250 eur, mesto je viac nebezpečné pre domácich než turistov
Prvá guľka trafila krk, druhá vystrelila mozog. Vraždu prezidenta Johna F. Kennedyho dodnes sprevádzajú konšpirácie
Nútila ho upratovať jej výkaly, bodala ho vidličkou: Z otrasného prípadu týrania muža manželkou bolo zle aj polícii
Jana prekonala rakovinu prsníka: Ľudia mi radili, že mám jesť kôstky z marhúľ, jeden cyklus chemoterapie stál 5-tisíc eur
Boli sme v novej slovenskej automatizovanej predajni: Nakúpite tu nonstop, stačiť vám bude iba mobil. Takto to funguje
Exkluzívne: Bude pred Vianocami na pultoch dostatok vajec? Slováci nakupujú vyššie objemy nepredvídateľne, rásť bude aj cena
Len za 10 eur sa okúpete v horúcej vode: Našli sme termálne kúpele u našich susedov, o ktorých Slováci ani len nepočuli
Adéla o práci animátorky v Grécku: Bonusom bolo zarobiť si krásne peniažky, cestovka nám hradila stravu aj ubytovanie
Sovietov odpočúvali pomocou informačnej zlatej bane v mori. Realitný maklér prezrádza, čo si všímať pri kúpe bytu
Najnovšie články
Knihy od interez.sk
Nahlásiť chybu v článku