Ilustračná foto: interez.sk/TASR

Spoločnosť prichádza s takzvanou Tichou hodinkou.

Od 15. augusta 2024 si zákazníci Kauflandu budú môcť vyberať tovar tak, aby ich nerušila žiadna hudba. Zabezpečí to Tichá hodinka, počas ktorej každý deň v čase od 11:00 do 12:00 hodiny nakúpia bez pustenej hudby alebo reklamných spotov.

Tichá hodinka podľa reťazca umožní zákazníkom nakupovať nerušene a v pokoji. „Spoločnosť Kaufland sa dlhodobo venuje téme podpory zdravia, a to nielen toho fyzického, záleží nám aj na mentálnom zdraví. Aby si naši zákazníci mohli počas nákupu potravín oddýchnuť od množstva stimulov z okolitého prostredia, každý deň na hodinu vypneme hudbu aj zvukové reklamné spoty, a to vo všetkých predajniach po celom Slovensku,“ hovorí Lucia Vargová, vedúca úseku Firemnej komunikácie Kaufland Slovensko, v. o. s.

Rôzne benefity

Nápad chváli aj Liga pre duševné zdravie. Podľa odborníkov má ticho významný pozitívny vplyv na ľudský mozog, pomáha znižovať hladinu stresových hormónov, môže tiež podporovať regeneráciu mozgových buniek. Umožňuje lepšie sa sústrediť, čo vedie k vyššej produktivite a efektivite pri akejkoľvek činnosti, ktorú práve vykonávame.

Uložiť článok

Najnovšie články