Foto: Pexels.com

Znamenie, že ste si nesadli

Treba rátať aj s tým, že sa môže vyskytnúť ďalšia reakcia zo strany zákazníka, po ktorej to môže u odborníka na vlasovú starostlivosť doslova vrieť: „Nevyzerá to presne tak, ako to robil môj starý kaderník.” V tomto prípade to naznačuje, že sa proste len k sebe nehodíte a nesadli ste si. „Urobte všetko, čo je vo vašich silách, aby ste ponúkli čo najlepší výsledok a zdvorilo vysvetlite, že ste si len nesadli.”

Článok pokračuje pod videom ↓

Vyjadrili sa aj ostatní kaderníci, ktorí sa priznali, čo by urobili po vyslovení spomínanej nepríjemnej vety : „Opýtala by som sa zákazníka, čo sa mu konkrétne páčilo na vlasoch od jeho pôvodného kaderníka, alebo mu vysvetlím, prečo to ja robím inak.“ 

Foto: Pexels.com

Dôležité sú reálne očakávania

V inom komentári zase bolo uvedené, že v tom nevidí žiadny problém, jednoducho by sa pokúsil zákazníkovi upraviť vlasy presne tak, ako chce. Ďalšia reakcia hovorí za všetko: „Ak prinesú fotografiu spred 30 rokov a očakávajú rovnaký účes ako vtedy… Preboha, však vaše vlasy si prešli menopauzou.” To naznačuje, že by zákazníci mali byť realistickejší a nemať prílišné očakávania. Nie vždy je chyba na strane kaderníka. Myslite na to, keď sa vydáte do vlasového salónu.

Uložiť článok

Najnovšie články