Foto: Pexels.com

Zvyčajne sa zákazníci sťažujú na kaderníkov, no býva to aj opačne.

Hovorí sa, že nájsť si dobrého kaderníka je výhra. Hoci vlasových salónov nie je málo, zakaždým sa mnohí pohoršujú, že stále nenatrafili na profesionála. To isté by však mohol povedať aj kaderník, ktorému môžu robiť vrásky jeho zákazníci. 

Čo neznášajú?

Aj kaderníci by vedeli rozprávať o nepríjemných zážitkoch so svojimi klientmi. Husia koža im naskakuje hlavne pri vyslovení jednej konkrétnej vety z úst zákazníka, ako sa uvádza na portáli Tyla

Komunita kaderníkov na TikToku, známa ako The Mobile Hairdressing Guru, rozoberala tému o tom, čo nemajú radi kaderníci, keď im ľudia hovoria. Táto veta je im proti srsti: „Môj predošlý kaderník mi takto zvykol robiť vlasy!”

Foto: Pexels.com

Samozrejme, že správny kaderník ponúkne svojmu zákazníkovi niekoľko rád a tipov namiesto toho, aby zareagoval naštvaným spôsobom: „Tak sa k svojmu kaderníkovi vráťte!”

Ako to robiť inak?

Odporúča sa, aby ste namiesto ukazovania fotografií, ako vyzerali vaše vlasy čerstvo po odchode z vášho starého kaderníctva, radšej predostreli obrázky účesu alebo strihu, ktorý dúfate, že dosiahnete. Kaderník následne zistí, či to bude dobrý nápad vzhľadom na váš typ, resp. štruktúru vlasov. 

„Nerozčuľujte sa však nad týmto komentárom a odpovedzte, že zákazníkovi rozumiete, že je nervózny z toho, že si necháva upraviť vlasy od iného kaderníka a že je v dobrých rukách. Upokojte ho,” uvádza sa na sociálnej sieti rada smerujúca na vlasových profesionálov.

Uložiť článok

Najnovšie články