Ak občas listujete časopismi alebo váš pohľad zablúdi na billboard, ktorý míňate, určite ste si už aj vy všimli dokonalé telá modeliek, ktoré reprezentujú jednotlivé značky. A tieto telá vedia byť skutočne frustrujúce. Nie preto, že by ste mali týmto slečnám (alebo mladým mužom) závidieť, ale preto, že dokonalosť neexistuje. A tá, ktorú môžete vidieť na reklamných plochách je falošná a nereálna.
Telo sa časom mení, a to je proces, ktorý nezastavíme a ani by sme si kvôli nemu nemali robiť vrásky na čele. Je to celkom prirodzené a preto je hlúpe skrývať naše nedokonalosti. A práve touto myšlienkou sa zaoberajú rôzne hnutia, ktoré bojujú za to, aby bola krása prezentovaná surovo, bez úprav a retušovania. Niekoľko spoločností už túto potrebu pochopilo a aj akceptovalo. Teraz sa k nim pridala módna značka Boohoo.
Na internete sa ich rozhodnutie stretlo s ohromným pochopením a nadšením. Väčšina žien je už unavených z toho, ako je krása prezentovaná. Nie preto, že by hladká koža krásna nebola, tento fakt poprieť nemôžeme, avšak po zmene váhy či výšky počas puberty, je priam nereálne, aby mala žena tak dokonalé telo, obzvlášť v oblasti zadku. Samozrejme, že za pomoci plastickej chirurgie sa dá dosiahnuť všeličo, no v tomto prípade slovo „prirodzené“ úplne stráca svoju hodnotu.
Okrem Boohoo podľahlo aktivite rôznych hnutí aj množstvo ďalších značiek. Spomedzi nich nesmieme zabudnúť napríklad na Asos, ktorý sa tiež neštíti zverejniť fotografie modeliek, tak ako vyzerajú v skutočnosti.
boredpanda.com
Nahlásiť chybu v článku