Množstvo zákazníkov nahnevala porucha zariadenia Petnet, ktoré majiteľom umožňuje prostredníctvom mobilnej aplikácie naplánovať kŕmenie zvierat. Chybu sa firme podarilo opraviť približne za týždeň a zákazníci na sociálnych sieťach po predchádzajúcich sťažnostiach vyjadrili radosť, že zariadenie opäť funguje.
„Moja mačka bola viac ako týždeň hladná,“ uviedol jeden zo zákazníkov, pričom iný napísal, že jeho zariadenie takisto nevydávalo potravu.
Petnet má dva účty na sociálnej a mikroblogovacej sieti Twitter. Na oficiálnom nezverejnili od 30. augusta 2019 žiadny príspevok. Prostredníctvom druhého, podporného účtu, informovali medzi 14. a 21. februárom v štyroch tweetoch o technickom probléme, ktorý sa objavil aj v roku 2016.
Podľa platformy Crunchbase získala americká firma Petnet od jej založenia v decembri 2012 finančné prostriedky vo výške 14,9 milióna dolárov (v prepočte približne 13,7 milióna eur).
Recenzie výrobku majú len dve hviezdičky
Takmer 60 percent z 554 zákazníckych recenzií na jej americkej webstránke má jednu alebo dve hviezdičky. „Musíme sa zmieriť s tým, že na ceste k väčšej automatizácii domácností, niečo zlyhá. Roboty a automatizované systémy jednoducho majú aj problémy, musíme si na to zvyknúť,“ uviedol zakladateľ portálu o technike Pocket-Lint Stuart Miles.
Nahlásiť chybu v článku