Známy švédsky obchodný reťazec s nábytkom už dávno svojim zákazníkom neponúka len šikovné riešenia zariaďovania domácnosti. K nábytkom, doplnkom, potrebám do kuchyne, potravinám, izbovým rastlinám a ďalšiemu sortimentu rôznych veľkostí, farieb a tvarov najnovšie IKEA pridáva aj kolekciu trendového oblečenia. A vyzerá to tak, že bude mať na konte ďalší predajný hit.
Zatiaľ síce len v Japonsku, no časom určite aj na ostatných trhoch. EFTERTRÄDA je názov novej kolekcie oblečenia a módnych doplnkov, ktoré IKEA Sweden v spolupráci s IKEA Japan predstavila predstavila pre zákazníkov v krajine vychádzajúceho Slnka. Reťazec o tom informuje na svojom webe.
Tričká, mikiny, ale aj dáždniky
Od skriňových riešení, po skriňové možnosti“ – aj takýmto sloganom propaguje novú kolekciu oblečenia a módnych doplnkov obľúbená sieť obchodov s nábytkom IKEA. Tá sa vôbec prvýkrát rozhodla, že začne svojim zákazníkom nielen zariaďovať ich domácnosť, ale ich rovno aj obliekať.
Nová kolekcia pozostáva z jedinečných a dizajnových kúskov, ktoré si svoju cieľovú skupinu rozhodne nájdu. Záujemcovia si budú môcť vybrať nielen z mikín a tričiek, ale k dispozícii bude aj plátená taška, dáždnik, fľašky či uteráky. IKEA má v pláne kolekciu v budúcnosti rozšíriť aj o ďalšie kúsky.
Zatiaľ len v Japonsku
Zatiaľ nie je jasné, či a kedy kolekcia EFTERTRÄDA dorazí aj na iný ako japonský trh. Jej predaj odštartuje exkluzívne na japonskom trhu v IKEA Harajuku a len v obmedzených dňoch predaja – od 31. júla do 6. augusta 2020. Jednotlivé kúsky budú dostupné aj prostredníctvom e-shopu.
IKEA ďalšie kúsky oblečenia predstaví prostredníctvom svojho vlastného fashion katalógu, ktorý bude dostupný online. Kedy, zatiaľ známe nie je. Viac z kolekcie oblečenia nájdete v galérii na konci článku.
Reťazce s vlastným merchom
Známy švédsky obchod s nábytkom pritom nie je prvým (a zrejme ani posledným) reťazcom, ktorý predstavil vlastnú kolekciu oblečenia s logom na jednotlivých produktoch. Na jar svoj vlastný merch predstavil napríklad LIDL. Po teniskách za 15 eur sa v jednotlivých predajniach len tak zaprášilo vo všetkých krajinách, kde bola špeciálna limitovaná edícia predstavená. Následne sa vypradené kúsky predávali na bazárových weboch za astronomické sumy, pričom niektorí predajcovia sa nebáli dať cenovku poriadne vysoko.
Podobný scenár sa pritom môže zopakovať aj v prípade reťazca IKEA, ktorý patrí medzi mimoriadne populárne po celom svete.
Nahlásiť chybu v článku