Nie je to tak dávno, čo sme písali o reklame H&M, ktorú väčšina ľudí označila za rasistickú. Momentálne na internete „hviezdi“ propagácia produktu od značky ASOS.
V dnešnej dobe si treba dávať naozaj veľký pozor na to, čo zverejňujeme, ešte väčší pozor by si na to mali dávať značky. Ako sme si už všimli, po škandále značky H&M boli viaceré predajne doslova zdevastované. Nič by sa nemuselo stať, keby je pár ľudí pri svojej práci dôslednejších a dávajú si pozor na kontext, v akom produkty uverejňujú.
@ASOS @ASOS_Us Absolutely unacceptable to sell belt necklaces named ‘hanger latex’ with a model wearing a shirt that reads ‘hanger;’ suicide is a harrowing epidemic that plagues your buyer demographic. How careless and harmful to glorify this as a fashion accessory, remove it. pic.twitter.com/2xitKcchre
— kylie souder (@kyliesouder) 15. januára 2018
Na veľmi podobnom princípe, ako u H&M je postavený aj čerstvý škandál značky ASOS. Tá na svojom e-shope zverejnila nie celkom lichotivú produktovú fotografiu. Pokúšajú sa predať choker na krk, ktorý jednoducho vyzerá ako obyčajný opasok. Či je tento doplnok vkusný alebo nie posúďte sami. Fakt, ktorý rozrušil mnohých ľudí bol ten, že slečna na fotke pripomína obesené dievča. Navyše má na sebe tričko značky HANGER, a samotný choker sa tiež volá rovnako.
So disgusted with @ASOS – it seems that in at a time when death by suicide is becoming more common they attempt to make suicide fashionable. The pose, the belt, the branding on the tee – sickening #MentalHealthAwareness #mentalhealth #MentalHealthMatters pic.twitter.com/UDs4xpgv7X
— Lexoctopus (@Lexoctopus) 16. januára 2018
Netrvalo dlho a značku zaplavila obrovská vlna kritiky. Dokonca sa ľudia rozčuľovali aj nad samotnou cenou výrobku, ktorá je 51 eur. Momentálne je už produkt z e-shopu stiahnutý.
Sketcher.sk
Nahlásiť chybu v článku