Ilustračná foto: TASR - Jaroslav Novák/Unibail-Rodamco-Westfield

Známe bratislavské nákupné centrum už čoskoro otvorí dlhoočakávanú prístavbu, poznáme presný termín.

Bratislava, okrem iného, vyniká aj v koncentrácii moderných nákupných centier. V blízkom okolí Dunaja sa nachádzajú hneď traja veľkí hráči – Eurovea, Nivy a Aupark. Práve posledné menované obchodné centrum už nejaký čas chystá výrazný krok vpred. Zisťovali sme pre vás viac informácií.

Už na jeseň minulého roka sme vás informovali o tom, že známe bratislavské nákupné centrum Aupark chystá masívnu prístavbu. Tá sa bude pýšiť rôznymi ekologickými prvkami vrátane zelenej fasády, ktorá by mala mať výšku 18 metrov a dĺžku 130 metrov. Miesto na život tu nájde 40-tisíc rastlín rôznych druhov. Stavebné práce v najbližších týždňoch pomaly finišujú a nová obchodná zóna už čoskoro privíta nedočkavých zákazníkov.

Ako nám prezradili zástupcovia centra, všetko ide podľa plánu a otvorenie je naplánované na október tohto roka. „Všetky práce napredujú podľa plánu. V rámci nich sme už stihli otvoriť rozšírenie v podzemnej garáži, kde pribudlo 79 nových, pohodlných parkovacích miest v modrej zóne. Na fasáde postupne pribúdajú rastliny, so všetkými prácami sa už blížime do finále. Otvorenie novej časti Auparku je naplánované na 24. 10. 2024,“ povedala pre interez Veronika Košická, generálna manažérka Auparku.

Vizualizácia: Aupark

Spolu s otvorením si kompetentní pripravili aj zaujímavý program a množstvo benefitov. Na ne sa môžu tešiť všetci členovia vernostného programu Aupark, no počas celého otváracieho víkendu budú v nákupnom centre dostupné zľavy, a to takmer v 100 prevádzkach. Čerešničkou na torte má byť koncert speváčky Jany Kirschner.

Pribudnú aj nové značky

Zväčšenie nákupného centra so sebou, pochopiteľne, prinesie aj nové predajne. Medzičasom už v Auparku otvorili aj značky ako Ploom, vynovená kaviareň La Crema, JD Sports, UYN Store, rozšírený Dr. Max, najväčšia DM Drogerie na Slovensku, či ikonická londýnska kaviareň EL&N Café. Už dlhšie sa taktiež spomínajú takzvané flagship predajne módnych brandov Zara či Reserved. Nebudú však ani zďaleka jediné, ktoré sa do Auparku chystajú.

Foto: Wood & Company

Do nášho portfólia pribudnú Cropp, House, gruzínska reštaurácia Marani a svoje pôvodné jednotky rozšíria aj Bershka a Pull&Bear. Rokovania však neustále prebiehajú aj s mnohými inými, mimoriadne zaujímavými značkami, ktoré na Slovensku ešte svoje zastúpenie nemajú,“ uviedla pre interez Veronika Košická.

Uložiť článok

Najnovšie články